عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » انقلاب اسلامی ایران انقلاب مستضعفین بود

زنگانه معاون فرماندارعلی آباد کتول

انقلاب اسلامی ایران انقلاب مستضعفین بود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

انقلاب اسلامی ایران انقلاب مستضعفین بود

جلسه ای به منظور وحدت رویه در پاسخگویی وباهدف اتخاذ تدابیر لازم برای توزیع مراحل جدید سبد کالا و بررسی روند فعلی اجرای این طرح در سطح شهرستان علی آباد کتول باحضور زنگانه معاون فرماندار وادارات مرتبط برگزار گردید.

جواد زنگانه ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر،با اشاره به مشکلات اساسی توزیع سبد کالا از قبیل کمبود مراکز توزیع،ازدحام مردم در مراکز توزیع و …اظهار داشت: نظیر چنین مشکلاتی در سطح شهرستان علی آباد کتول هم وجود دارد.

معاون فرماندار توزیع خوب این سبد کالا را مستلزم مدیریت درست و تعامل مسئولان دانست و افزود: باید نسبت به افزایش فروشگاه‌های مجاز توزیع کالا در سطح شهرستان اقدام شود.

وی تصریح کرد: ادارات مربوط به اجرای این طرح که مخصوص خانواده های تحت پوشش بهزیستی وکمیته امداد امام خمینی(ره) می باشد باید با استفاده از رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی مناسب، مردم را از دریافت سبد کالایی مطمئن کنند تا مشکلات ناشی از ازدحام مردم و تشکیل صف‌های طولانی به حداقل کاهش یابد.

جواد زنگانه خواستار افزایش نظارت بر نحوه توزیع کالا در فروشگاه‌های مورد نظر شد و تأکید کرد: در فراهم‌سازی اجناس به بخش‌های شهرستان تسریع شود.

زنگانه ایده اعطای سبد کالا را ابتکار دولت تدبیروامید ودستگیری ازمستمندان در تنظیم بازار عنوان و ابراز داشت: نحوه توزیع و شرایط اعمال شده در این زمینه بر ویژگی‌های خوب این طرح سایه افکنده است.

این مسئول دهه فجر را فرصت تبیین دستاوردهای نظام و اوج خدمت به مردم خواند و گفت: نباید توزیع نامناسب این ارزاق در دهه فجر با گلایه‌ها و نارضایتی اقشار مردم همراه شود.

در پایان جلسه از محل توزیع سبد کالا بازدید بعمل آمد.

 انقلاب اسلامی ایران انقلاب مستضعفین بود

 

انقلاب اسلامی ایران انقلاب مستضعفین بود

 

انقلاب اسلامی ایران انقلاب مستضعفین بود

 

انقلاب اسلامی ایران انقلاب مستضعفین بود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 386
بازدید دیروز: 516
بازدید ماه:2334
بازدید سال:8039
بازدید کل:1929590