عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شوراها به دنبال درآمد پایدار باشند

دکترحسن صادقلواستاندارگلستان

شوراها به دنبال درآمد پایدار باشند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شوراها به دنبال درآمد پایدار باشند

دکترحسن صادقلواستاندارگلستان: شوراها ی روستاها باید به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار در روستای خود باشند تا بتوانند به روند توسعه و آبادانی کمک کنند.

گردهمایی شوراهای استان گلستان باحضور استاندارگلستان ،احمد تجری مفردفرماندرشهرستان علی آباد کتول، عبدالرضا چراغعلی مدیر کل شهری و شورای استانداری گلستان وشهرداران وشوراهای استان در محل تالارارشاد اسلامی علی آباد کتول برگزارشد.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های شهرها اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر باید برای شهرها افقی تعریف و فعالیت های خود را بر مبنای آن برنامه ریزی کنند.

صادقلو تصریح کرد: سالانه 18 میلیون مسافر از گلستان عبور می کنند که بیتوته ای در این استان ندارند و گاهی با انجام کارهای ساده مانند کاشت دردرخت در مسیر حرکت مسافران، می توان زمینه جذب و ماندگاری بیشتر گردشگران را در استان فراهم ساخت.

استاندار گلستان یاداور شد: مسئولان دستگاه ها و شوراهای شهرها از طریق تلفیق صنایع دستی با دانش روز می توانند علاوه بر ایجاد درآمدهای پایدار، زمینه ساز جذب گردشگران شوند.

صادقلو در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین در شورهای شهرها، گفت: مردم شورها را رصد می کنند و شوراهای خطا کار با وجود اسناد رسمی بدون هیچ ملاطفتی خراج می شوند و در این زمینه با کسی تعارفی نداریم.

عبدالرضا چراغعلی مدیر کل شهری و شورای استانداری گلستان در نشست استانی شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران استان گلستان که با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان علی آبادکتول در این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: در حال حاضر 500 عضو شورای محلات در استان مشغول فعالیت و همکاری با شوراهای اسلامی شهرها هستند که اقدامی بی نظیر است.

وی همچین در ادامه با اشاره به مشکلات و تنگناهای شهرداران اظهار کرد: امسال دولت 650 میلیارد ریال به شهرداری های استان کمک کرده است که این مبلغ تا پایان سال 40 درصد افزایش می باید.

چراغعلی با بیان اینکه این افزایش اعتبار بیش از تعهدات دولت است، افزود: شهرداری ها با مشکلات زیادی مواجه هستند که امیدواریم این حمایت ها بتواند بخشی از مشکلات آن ها را توسعه شهرها حل کند.

ایوب هلاکو رئیس شوراهای اسلامی استان نیز در این مراسم گفت: شوراها تبلور انتخاب آگاهانه مردم در جامعه هستند که از سویی مشاور مسئولان و از طرفی دیگر نماینده مردم در ادارات هستند که باید با اعتقاد عملی به کار خود، در راستای توسعه شهرها و روستاها تلاش کنند.

وی با اشاره به ساختار اداری نداشتن شورراها تصریح کرد: اموزش حلقه مفقوده برای ایجاد ساختار اداری در شوراها است که باید به این امر مهم توجه بیشتری شود.

 

شوراها به دنبال درآمد پایدار باشند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 195
بازدید ماه:1534
بازدید سال:7239
بازدید کل:1928790