عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه روابط عمومی های شهرستان علی آباد کتول


برگزاری جلسه روابط عمومی های شهرستان علی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری جلسه روابط عمومی های شهرستان علی آباد کتول

جلسه روابط عمومی های شهرستان علی آباد کتول باحضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول،یازلومدیر کل روابط عمومی استانداری گلستان،زنگانه معاون فرمانداروروابط عمومی های ادارات علی آباد کتول در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندارگفت:روابط عمومی پل ارتباطی مدیردستگاه بامردم است ولازم است نگاه مدرنی دراین حوزه اتخاذشود.

وی افزود:نباید انتظارداشت مشکلات هرحوزه یک شبه حل شود وصبروشکیبایی لازم است وایجاد فهم مشترک وبرقراری رابطه مستقیم وباصداقت درحوزه روابط عمومی یکی ازمحورهای اساسی است.

تجری اظهارداشت:درسالی که ازسوی مقام معظم رهبری به نام س دولت وملت،همدلی وهمزبانی نامگذاری شده است،می طلبدمدیران روابط عمومی نیز باسرلوحه قراردادن این شعاردرراه توسعه وپیشرفت شهرستان قدم بردارند.

وی درپایان گفت:خاستگاه همد وهمزبانی روابط عمومی است وارتباط بین دولت وملت راهمین روابط عمومی ایجاد می کند که بدون تردیددرپیشبرد اهداف سازمانی وخدمت به مردم کمک کننده است.

علی یازرلو در جلسه با روابط عمومی‌های شهرستان علی آباد کتول مهم‌ترین جنبه روابط عمومی را خبر و اطلاع‎رسانی عنوان کرد و افزود: باید این حوزه با ارتباط مستقیم روابط عمومی با خبرگزاری‎ها و رسانه‎ها فعال‎تر شود.

یازرلو به نقش روابط عمومی‎ها درادارات اشاره کرد و در ادامه با تشریح وظایف روابط عمومی‌ها در ادارات یادآور شدوگفت:ارتباط موثر روابط عمومی به بازتاب عملکرد دولت می‌انجامد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ ‎ها باید از کارهای نمادین بپرهیزند و وارد کار عملیاتی در حوزه روابط عمومی شوند.

وی از فعال شدن 200 دهیاری در حوزه اطلاع‎رسانی و ارتباط با روابط عمومی استانداری گلستان خبر داد و افزود: 20 هزار نفر هم از «شبکه اندروید» اطلاع‎رسانی استانداری گلستان که حاوی اخبار استانداری فرمانداری و ادارات استان گلستان است، استفاده می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روابط عمومی باید از حالت کلیشه‎ای خارج شده و با استفاده از کمک فکری نخبگان برنامه‎های تاثیرگذاری در حوزه روابط عمومی انجام دهند.

وی همچنین خواستار تشکیل جلسات منظم توسط روابط عمومی‌های فرمانداری‎ها با دعوت از روابط عمومی‌های ادارات شد و از پیگیری اعتبار برای حوزه روابط عمومی‌ها خبر داد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان افزود: انجام فعالیت روابط عمومی نیازمند اعتبار است و روابط عمومی‌ها باید از ظرفیت‎های شهرستان در این خصوص استفاده کنند.

یازرلو بر استفاده از فناوری روز برای اطلاع‎رسانی و آگاهی تاکید کرد و گفت: آشنایی و استفاده از شبکه‌ها و فضای مجازی از ملزومات کار روابط عمومی است.

وی همچنین اعتماد مردمی را یک ظرفیت مهم دانست و گفت: جریان اطلاعات و اخبار در شبکه‎های مجازی همانند رودخانه‎ای زیرزمینی است که هر روزه در جریان است و روابط عمومی‎ها باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند و از ظرفیت شبکه‎های مجازی برای اطلاع‎رسانی استفاده کنند.

.

یازرلو خواستار تشکیل جلسات منظم توسط روابط عمومی‌های ادارات شد و بیان کرد: انجام فعالیت روابط عمومی نیازمند اعتبار است و روابط عمومی‌ها باید از ظرفیت های شهرستان در این خصوص استفاده کنند.

 برگزاری جلسه روابط عمومی های شهرستان علی آباد کتول

 

برگزاری جلسه روابط عمومی های شهرستان علی آباد کتول

 

برگزاری جلسه روابط عمومی های شهرستان علی آباد کتول

 

برگزاری جلسه روابط عمومی های شهرستان علی آباد کتول

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2671
بازدید سال:2671
بازدید کل:1924222