عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تقدیر از رابطین فرهنگی کمیته امدادامام خمینی(ره)علی آباد کتول


تقدیر از رابطین فرهنگی کمیته امدادامام خمینی(ره)علی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

تقدیر از رابطین فرهنگی کمیته امدادامام خمینی(ره)علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول همایش بزرگ تجلیل از رابطین افتخاری مدارس و دانشگاههای شهرستان علی آباد کتول باحضورزنگانه معاون فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری علی آباد کتول برگزار شد.

زنگانه گفت: کمک های ارزشمند رابطین فرهنگی به‌عنوان پشتوانه فرهنگی محکمی برای امور فرهنگی و آموزشی کمیته امداد محسوب شده و موجبات توانمندسازی مددجویان زیر پوشش را در تمام زمینه‌ها فراهم می‌کند.

وی افزد:خدمات واقداماتی که کمیته امداد شهرستان وخیرین به خانواده های تحت پوشش این نهاد می دهد جای تقدیر وتشکردارد.

زنگانه اظارداشت:ارتباط صمیمانه دو نهاد آموزش و پرورش و کمیته امداد باعث اجرای برنامه های مطلوبی شده است که این برنامه ها باعث شده که در جهت شناسایی و رفع نیاز نیازمندان گام برداریم.

وی اشاره نمود که این کمکها هر چه محرمانه تر انجام گیرد باعث می شود که عزت نفس و شخصیت دانش آموزان حفظ گردد و باید با نیت رضای خداوند انجام گیرد .

معاون فرماندارگفت:از موضوعاتی که یک معلم و فرهنگی باید به آن توجه ویژه داشته باشد، بحث علم آموزی است چراکه دانش هر روز در حال دگرگونی است، علم آموزی یعنی درجا نزدن و برای پیشرفت کردن تلاش مضاعف انجام دادن است.

درپایان زنگانه افزود:امروز کشورهای پیشرفته دنیا، کشورهایی هستند که از علم بیشتری برخوردارند، لذا ما باید علم و دانش روز را داشته و از آن استفاده کنیم.

حسین افرا، رئیس کمیته امداد امام خمینی (رحمة الله علیه) شهرستان علی آباد کتول در این همایش گفت: دست گیری و حمایت از افراد بی بضاعت هرچند ناچیز باشد اما در پیشگاه خداوند بزرگ از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است.

 وی افزود: خداوند بزرگ دستانی را که می بخشند و یاری گر افراد بی بضاعت است را هیچ وقت خوار نمی کند و لذا این اعمال صالح موجب خوشنودی خالق بزرگ و یکتا است.

افرا خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مسائل، مصائب و مشکلات محرومین را رصد می کنند و همواره دغدغه محرومان را دارند.

در پایان از 180رابطین فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اهدای جوایز تقدیر شد.

 

تقدیر از رابطین فرهنگی کمیته امدادامام خمینی(ره)علی آباد کتول

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 279
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:4880
بازدید سال:10585
بازدید کل:1932136