عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی مانور تخصصی امداد و نجات در منطقه کوهستانی «چه‎جا» برگزارشد


جلسه هماهنگی مانور تخصصی امداد و نجات در منطقه کوهستانی «چه‎جا» برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه هماهنگی مانور تخصصی امداد و نجات در منطقه کوهستانی «چه‎جا» برگزارشد

به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ «هلال احمر»، جلسه هماهنگی مانور تخصصی امداد و نجات در منطقه کوهستانی «چه‎جا» باحضوراحمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول، اکبری مدیر کل جمعیت هلال احمرگلستان،مقدم میدرکل ستاد بحران استان گلستان واعضای مدیریت بحران علی آباد کتول در محل بخشداری کمالان برگزارشد.

فرماندار شهرستان علی‎آباد کتول گفت: تداوم و تکرار مانورهای آموزشی امداد و نجات برای افزایش آمادگی توان دستگاه‎های عملیاتی شهرستان ضروری است.

احمد تجری مفرد اظهار کرد: این مانور برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین اعضای کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی شهرستان، به فرماندهی شورای هماهنگی مدیریت بحران و محوریت هلال احمر علی‎آباد کتول برگزار می‎شود.

وی با تاکید بر هماهنگی بین‎دستگاهی در اجرای این مانور آمادگی خاطرنشان کرد: در این مانور، ضمن ارزیابی میزان توان دستگاه‎های عملیاتی شهرستان، تلاش می‎شود تا تعامل و همراهی دستگاه‎های عملیاتی نیز مورد توجه قرار گیرد.

مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان، در حاشیه مانور تخصصی امداد و نجات گفت: این مانور با رویکرد زلزله و رانش زمین با حضور بیش از 15 تیم عملیاتی در مناطق صعب العبور روستای «چه جا» شهرستان علی آباد کتول برگزار می شود.

وی افزود: قریب به 40 دستگاه خودروهای عملیاتی و امکانات امداد و نجات برای این مانور در نظر گرفته شده است که با مشارکت همه دستگاههایی که عضو کارگروه امداد و نجات هستند.

مدیر کل ستاد بحران استانداری گلستان گفت:ماباید حوادث راباورداشته باشیم وباید تلاش کنیم در همه زمینه ها آمادگی کامل راداشته باشیم.

وی افزود:ما برای رویاروی هرحوادثی باید تمرین اداشته که بهترین را،برگزاری این مانورها می باشد.

اکبری اظهار داشت: هدف و رویکرد اصلی ما در این مانور این است که هماهنگی را بین تیمهایمان تمرین کنیم و با توجه به نوع حوادثی که در سطح استان، ما را تهدید می کند به ویژه سیل و زلزله برنامه ما بر این است که بتوانیم این هماهنگی را هرچه بیشتر کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد: این مانور با مدل« I C S » طراحی شده است که هماهنگی بسیار خوبی در این مانور صورت گرفته است و خوشبختانه تمام آیتم های مد نظر به بهترین وجه مورد عمل قرار گرفته است.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:439
بازدید سال:6144
بازدید کل:1927695