عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری اولین جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان


برگزاری اولین جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری اولین جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان

اولین جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان علی آباد کتول به ریاست احمد تجری مفرد فرماندار و با حضور،مسئولین ادارات و سازمانها و کلیه اعضای محترم شورای پدافند غیر عامل شهرستان تشکیل شد.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبری در هفته پدافند غيرعامل سال جاري كه: « تهدید را کاملاً جدی بگیرید یعنی به هیچ وجه در محاسبات خودتان از جدیت تهدید پایین نیایید ، منتها تهدید جدی معنایش حتمی نیست ، هیچ حتمیتی وجود ندارد . پدافند غیرعامل یک اصل خواهد بود برای همیشه ، نه برای یک مقطع خاصی.» سرلوحه قراردادن اين فرمايشات را لازمه آمادگي همه جانبه در مقابل تهديدات خارجي دانست.

وي با بیان اینکه فعالیت‌ها در این حوزه نباید تنها به هفته پدافند غیرعامل محدود شود افزود: پدافند غیرعامل به عنوان یک نیاز اساسی کشور نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و دراز مدت است. لذا تعمیق فرهنگ پدافند غیرعامل تنها از عهده یک مسئول و دستگاه بر نمی‌آید و لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی و همچنین، رسانه‌ها با ورود به این بخش اهمیت آن را برای جامعه بازگو کنند.

فرماندار در مورد اصول پدافند غیر عامل گفت:مجوعه اقدامات بنیادی وزیربنایی است که درصورت به کارگیری می توان به اهداف پدافند غیر عامل از قبیل،تقلیل خسارات وصدمات،کاهش قابلیت وتوانایی،سامانه شناسی وغیره اشاره کرد.

تجری مفرد گفت:باید توجه داشت تمهیدات آینده بسیار متفاوت تر از تمهیدات گذشته وفعلی است،بنابراین باید آمادگی کامل دربعد نظامی،غیر نظامی وتقویت پدافند غیر عامل در سطح شهرستان تلاش نمود وشهرستان رادر مقابل انواع تمهیدات تقویت کرد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 91
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2738
بازدید سال:2738
بازدید کل:1924289