عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پيام فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)


پيام فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

احمد تجری مفرد فرماندار در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) آورده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به عنوان چشم‌های بیدار جامعه در حفظ و حراست از کشور جانفشانی می‌کنند.

در متن این پیام آمده است:

همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) خطاب به مسئولان و کارکنان دستگاه اطلاعاتی کشور فرمودند: « شما در این سنگر جهاد و مبارزه خود، هیچ گاه نبایستی خسته شوید زیرا که در بین کلیه سنگرهائی که جمهوری اسلامی ایران در آن در حال مبارزه است، هیچ سنگری با فضیلت تر از سنگر مقابله با نفوذ و توطئه دشمنان خارجی انقلاب نیست.» بی‌شک نقش سربازان گمنام همچون نقش رزمندگان اسلام در عرصه دفاع مقدس و در دفاع از میهن اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و در سنگر دیگری،همیشه در لباس رزم آماده جانفشانی می‌باشند و اینان همان سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستند که به عنوان چشم‌های بیدار جامعه در حفظ و حراست از کشور جانفشانی می‌کنند در حالی که از آنها نشانی نیست.

بسیاری از پیشرفت های سیاسی، علمی، اقتصادی و فرهنگی ایران مرهون همین امنیتی است که فرزندان گمنام این مرز و بوم روز و شب در ازای حفظ و ارتقای آن تلاش کرده و رنج دوران کشیده اند.

اقتدار اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران در ایجاد امنیت پایدار مردمی در جامعه و نیز خنثی سازی تهدیدات و توطئه‌های جبهه دشمن که از مسیر هماهنگی و تعامل مطلوب بین جامعه اطلاعاتی و نهادهای امنیتی کشور و مشارکت همه جانبه مردم و به مدد رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حاصل شده است. که امنیت زنده و هوشمند را به واقعیت انکارناپذیر امروز جامعه ما تبدیل کرده است. واقعیتی که بی‌تردید می‌تواند پشتوانه بزرگ توسعه پایدار و هدفمند میهن اسلامی قرار گیرد.

اینجانب از تلاش‌های مخلصانه و خستگی ناپذیر این عزیزان که امنیت، آسایش و آرامش را برای کشور عزیزمان به ارمغان می‌آورند تشکر نموده، امیدوارم در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج)و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قواحضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دربرقراری نظم وامنیت موفق و موید باشند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:961
بازدید سال:6666
بازدید کل:1928217