فرمانداری علی آباد کتول
پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان > نسخه قابل چاپ > برگزاری جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان علی آباد کتول
صفحه نخست > اخبار فرمانداری / اخبار ویژه / گالری تصاویر > برگزاری جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان علی آباد کتول

برگزاری جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان علی آباد کتول


2 مهر 1393. نويسنده: علی آباد کتول

برگزاری جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان علی آباد کتول

 احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول به بيان اهميت ثبت وقايع چهارگانه حياتي در موعد مقرر پرداخت و از ارگانهاي ذيربط خواست تا در ثبت به موقع اين وقايع همكاري لازم را با ثبت احوال داشته باشند.

وی افزود: وظیفه ثبت احوال، ثبت به‌موقع و به روز وقایع حیاتی چهارگانه، صدور اسناد هویتی، انتشار آمارهای حیاتی، صدور کارت ملی هوشمند و ... با هدف استقرار نظام جامع شناسایی مردم و زیر ساخت‌های استراتژیک دولت الکترونیک است.

وی بیان داشت: کار مهم ثبت احوال ثبت به موقع وقایع حیاتی و انتشار آمار است و مهمترین مؤلفه اثرگذار در برنامه‌ریزی کشور می‌تواند آمار باشد که این مهم توسط ثبت احوال رقم می‌خورد و آماری که توسط سازمان ثبت احوال ارائه می‌شود آمار دقیق و به روز است.

امان زاده رئيس اداره ثبت احوال، با ارائه گزارشي به چگونگي ثبت وقايع حياتي چهارگانه و آمار آن در 6 ماهه ابتداي سال جاري پرداخته و از شبكه بهداشت ، شهرداريها و دهياران انتظار همكاري بيش از پيش مي رود.

ايشان همچنين به خدمات نوين الكترونيكي در ثبت احوال اعم از صدور شناسنامه مكانيزه بزرگسال، آرشيو الكترونيكي اسناد سجلي و ايجاد مقدمات صدور كارت ملي هوشمند و اهميت آنها در اتقان اسناد هويتي اشاره نمودند.

 


بازگشت