عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » درخشش ورزشکاران شهرستان علی آبادکتول


درخشش ورزشکاران شهرستان علی آبادکتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان علی آباد کتول گفت: ورزشکاران شهرستان در سال گذشته 8 مدال جهانی ،آسیایی و بین المللی و حدود 30 مدال کشوری در رشته های مختلف ورزشی کسب نمودند.

تربتی نژاد ریاست اداره در گفتگو با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان علی آباد کتول اظهار داشت:

این مدالها بیشتر در رشته های کاراته ، دارت، اسکیت، فوتبال، والیبال و بسکتبال ناشنوایان ، تکواندو، پرورش اندام، کشتی به دست آمد.

سال 94 ورزشکاران شهرستان علی آباد کتول موفق به کسب 8 مدال فراملی و بیش از 30 مدال کشوری شدند و بیش از 15 اعزام ورزشکاران به رقابت های کشوری را داشتیم.

وی افزود: کسب این افتخارات ورزشی علاوه بر پتانسیل بالای ورزشی شهرستان با همت هیات های ورزشی در برگزاری مسابقات متعدد ورزشی در سطح شهرستانی وبیش از 25 میزبانی مسابقات استانی و بیش از 30 اعزام ورزشکاران به مسابقات استانی و 15اعزام به مسابقات کشوری حاصل بیش از 130 مدال در مسابقات استانی و کشوری بوده است.

ایشان اجرایی کردن طرح استعداد یابی و شناسایی افراد نخبه ورزشی و مرتفع کردن مشکلات ورزشکاران در حد امکان را دلیل این درخشش ورزشکاران عنوان کردند و خواستار توجه بیشتر به فراهم نمودن زمینه های رشد ورزش های قهرمانی و حرفه ای در این شهرستان بوده است.

ریاست اداره ورزش و جوانان افزود: با وجود اینکه ما در صدد جذب هر چه بیشتر اسپانسر و حمایت بخش خصوصی هستیم، همچنان ورزشکاران این شهرستان با اراده و تلاش زیاد با حداقل امکانات ورزشی در رشته های مختلف چه در بخش انفرادی و چه در بخش تیمی خوش درخشیدند زیرا این شهرستان دارای استعدادهای فراوان و پتانسیل بالایی در ورزش است. شهرستان علی آباد کتول در سال گذشته دارای 4220 نفر ورزشکار سازمان یافته ورزشی بوده است که با تمهیدات جدید تری در صدد بالا بردن این آمار در سال 95 هستیم.

به گفته ایشان قهرمانی تیم فوتبال کشاورز علی آباد کتول و راه یابی آن به مسابقات کشوری را در جام حذفی شاهد بودیم و تیم های فوتبال و فوتسال شهرستان با حضور در مسابقات قهرمانی استان و کسب مقام قهرمانی در رده نوجوانان و جوانان ،آقایان و بانوان را داشتیم. در ورزش اسکیت و دارت ، قایقرانی ،فوتبال قهرمانان خانم عضو تیم ملی و دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند، در لیگ والیبال بزرگسالان قهرمان استان شدیم و در کاراته و تکواندو و پرورش اندام قهرمان استان شدیم.

در سال 94 توانستیم برنامه های متنوع فرهنگی در حوزه جوانان را با مشارکت سمن های شهرستان بعد از برنامه ریزی در کمیته های تخصصی و تصویب در جلسات ستاد ساماندهی از قبیل جشن ها،همایش ها،تجلیل ها،کارگاه ها،جشنواره ها و نمایشگاه ها، غباروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار در مناسبت های مختلف را برگزار کنیم و حضور هرچه بیشتر و مشارکت و حضور پررنگ نوجوانان و جوانان را در همه این حوزه ها شاهد بودیم. برنامه های اوقات فراغت و مسابقات متنوع ورزشی با هدف پرکردن اوقات فراغت در تمام طول سال برگزار میگردد.

در دومین دوره مسابقات قرآنی کسب 4 مقام اول ،ا مقام دوم ،3 مقام سوم را توسط جوانان شهرستان داشتیم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2745
بازدید سال:2745
بازدید کل:1924296