عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست هم اندیشی شهردار و اعضای شورای شهرفاضل آباد با رییس اداره بهزیستی


نشست هم اندیشی شهردار و اعضای شورای شهرفاضل آباد با رییس اداره بهزیستی

نشست هم اندیشی شهردار و اعضای شورای شهرفاضل آباد با رییس اداره بهزیستی

به منظور هم اندیشی و آشنایی با حوزه فعالیتها و برنامه های بهزیستی و بررسی مسائل و نارسائیها و آسیب های اجتماعی و استفاده از ظرفیت همکاریهای بین بخشی جلسه ای با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار فاضل آباد با رئیس بهزیستی شهرستان علی آبادکتول در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار گردید .

ابتدا آقای دیلم کتولی رئیس شورا ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان در جلسه ،مطالبی را درخصوص اهمیت امور اجتماعی و اجتماع بعنوان محیط متشکله پیرامون ما و نیز نقش برخورداری از یک محیط اجتماعی سالم و مناسب براساس شاخصها و معیارهای تعریف شده در پویایی ، رشد و توسعه جامعه و پرورش افراد خلاق و توانمند مطالبی را بیان کرد.

وی افزود: موضوع رصد مسائل اجتماعی در حوزه های مختلف و نیز تهدیدها ، نارسائیها و آسیب های اجتماعی باید همواره مدنظر متولیان و مسئولین امر باشد و برنامه ریزی و علت یابی و مداخله به هنگام و تعریف دقیق و مشخص حوزه مسئولیت هریک از دستگاهها را مهم و مؤثر ارزیابی نمودند.

در ادامه سرکارخانم ابراهیمی ریاست محترم بهزیستی شهرستان ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر به جهت برگزاری جلسه مذکور اهم فعالیتها و برنامه ها و اقدامات اداره بهزیستی را در چهار حوزه اجتماعی ، توانبخشی ، پیشگیری و مشارکت بیان نمودند . و درخصوص گروه های هدف و وظایف و فعالیتهای هر حوزه توضیحات مبسوطی را ارائه داشتند .

ایشان در ادامه با ارائه آمار و ارقام وضعیت مسائل و نارسائیها در حوزه امور اجتماعی را تشریح نمودند و بیان داشتند در این راستا مساعدت و همکاری جمعی دستگاهها و نهادهای مختلف موردنیاز می باشد.

در ادامه اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردارمحترم نقطه نظرات و پیشنهادت خود را در مورد مباحث مطرح شده و نیز در حوزه مسائل اجتماعی بیان نمودند .

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 516
بازدید ماه:1956
بازدید سال:7661
بازدید کل:1929212