عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازدید بیش از 20 هزار گردشگر از مناطق گردشگری علی آبادکتول


بازدید بیش از 20 هزار گردشگر از مناطق گردشگری علی آبادکتول

 سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان علی آباد کتول گفت: از آغاز تابستان تا 20 مردادماه بیش از 20 هزار گردشگر از مناطق طبیعی و گردشگری این شهرستان بازدید کرده اند.

یاسر قندرهاری بیان کرد: شهرستان علی آبادکتول با داشتن موقعیت بسیار مناسب جغرافیایی و مناطق بکر طبیعی و گردشگری، آثار تاریخی و صنایع دستی غنی، در تمام طول سال ویژه ایام نوروز و تابستان میزبان مسافران و گردشگران بسیاری است.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های خدادادی شهرستان علی آبادکتول و ایجاد زیرساخت های گردشگری در آن به ویژه در منطقه نمونه گردشگری پارک جنگلی کبودوال اظهار کرد: با تحقق کامل ایجاد زیرساخت ها در تمامی مناطق مستعد و قابل بهره برداری گردشگری، این شهرستان می تواند به عنوان یکی از قطب های گردشگری استان و کشور به مقصد هدف بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.

قندهاری افزایش ماندگاری مسافران و تبدیل علی آبادکتول از یک مقصد عبوری به یک مقصد هدف و محل اقامت را مستلزم همت همه مردم و مسولین شهرستان دانست و تصریح کرد: با ایجاد وحدت رویه، برنامه ریزی مناسب، ایجاد تعامل بین دستگاه های اجرایی و در نهایت مهمان نوازی و میزبانی خاطره انگیز زمینه ساز افزایش گردشگران و میزان ماندگاری آن ها در شهرستان خواهد شد.

وی با تشریح عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول اعلام کرد: از آغاز تابستان تا 20 مرداد ماه بیش از 20 هزار مسافر و گردشگر برای بازدید از مناطق گردشگری کبودوال، دهنه ی محمدآبادکتول، دهنه ی زرین گل و دیگر نقاط تفریحی در شهرستان حضور و توقفی حداقل نیم روزه داشته اند.

قندرهای افزود: از این تعداد، بیش از 2 هزار و 600 مسافر و گردشگر در واحدهای اقامتی و ستادهای اسکان شهرستان، با میانگین اقامت از یک تا 3 شب در اسکان داشته اند و از اماکن و جاذبه های دیدنی طبیعی، تاریخی، مناطق گردشگری و تفریحی دیدن کرده اند.

وی یادآور شد: از آغاز تابستان تا 20 مرداد، بیش از 300 نفر نیز از موزه تاریخ طبیعی کبودوال بازدید کرده اند.

سرپرست میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان علی آباد کتول خاطر نشان کرد: اعضای کمیته بازرسی و نظارت ستاد، از واحدهای گردشگری پذیرایی، اقامتی و تفرجگاه های شهرستان بطور مستمر از شروع فعالیت خدمات هماهنگی سفر شهرستان تا پایان فصل تابستان در راستای نظارت به نحوه عملکرد و خدمات رسانی به مسافران و گردشگران بازدید می کنند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 280
بازدید دیروز: 516
بازدید ماه:2228
بازدید سال:7933
بازدید کل:1929484