عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باید حجاب و عفاف را ترویج دهیم


برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باید حجاب و عفاف را ترویج دهیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باید حجاب و عفاف را ترویج دهیم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه عفاف وحجاب شهرستان باحضورحجت اسلام والمسلمین حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی وباهماهنگی اموربانوان وخانواده فرمانداری باحضور خواهران گرامی ازادارات علی آباد کتول برگزارشد.

حجت اسلام والمسلمین حسینی : برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باید حجاب و عفاف را ترویج دهیم.

وی گفت: بدحجابی هدف اصلی جنگ نرم دشمن است و جاذبه های دنیای مجازی و ماهواره ها شیفتگی بی ریشه ای را در نسل جوان ایجاد کرده و مقابله با آن مستلزم سرمایه گذاری های عظیم فرهنگی در قالب طرح های هدفمند و اجرایی است.

وی افزود:: با توجه به تأثیرگذاری فرهنگی در سنین کودکی، نیاز است که مسئولان امر، الگوهای مذهبی جذاب برای شکل دهی شخصیت اخلاقی و رفتاری از مقطع پیش دبستانی آغاز کنند و در پاسخگویی به مسائل و احکام مذهبی و شبهات دینی تلاش بیشتری از سوی حوزه ها و دانشگاهیان صورت پذیرد.

حسنی اظهارداشت: با توجه به ورود دشمنان به عرصه جبهه نرم بایستی قاطعانه و با توکل به خداوند حرکت کرده و حجاب و عفاف و همچنین امر به معروف و نهی از منکر را با جدیتی بیشتر ادامه دهیم.

در ادامه رئیس اداره کمیسیون بانوان فرمانداری به تشریح اقدامات انجام شده در سال گذشته توسط کانون های فعال زنان در اشاره کرد وافزود:در جوامع غربی و بیگانه، زنان هیچ ارزشی ندارند و به ابزارها و کالاهای تبلیغاتی تبدیل شده اند و در شرایط هجوم گسترده فرهنگی دشمنان، باید همچون گذشته و حتی بیشتر از قبل اساس برنامه های مربوط به گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ایران اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه عفاف و حجاب مشمول تمامی افراد اعم از زنان و مردان در جامعه است تصریح کرد: باید مردان و زنان ما با الگو پذیری از ائمه اطهار در این مسئله پیشگام باشند و با رعایت عفاف و حجاب در جهت تحکیم بنیان خانواده و سلامت اجتماع گام بردارند.

مشاور فرماندار دراموربانوان هم گفت: برای گسترش و فرهنگ سازی عفاف و حجاب هماهنگی و همسویی تمام دستگاه ها، ادارات، ارگان های فرهنگی و هنری و بین خانواده و نهادها لازم و ضروری است.

درپایان حاضرین درجلسه نقطه نظرات خودراارائه دادند.

برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باید حجاب و عفاف را ترویج دهیم

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2730
بازدید سال:2730
بازدید کل:1924281