عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضرت محمد (ص) پیام‌آور سعادت و رستگاری بشریت است

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی

حضرت محمد (ص) پیام‌آور سعادت و رستگاری بشریت است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

حضرت محمد (ص) پیام‌آور سعادت و رستگاری بشریت  است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آبادکتول حضرت رسول اكرم(صلی الله علیه وآله) را پیام‌آور سعادت و رستگاری بشریت دانست و گفت: شایسته است فضایل و مكارم دینی و اخلاقی آن حضرت به بهترین شیوه ممكن در مجالس ما بیان شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آباد کتول، ضمن تبریک میلاد رسول بزرگ اسلام(صلی الله علیه و آله) و هفته وحدت، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در علی آباد کتول گفت: وحدت و يكپارچگى مسلمانان و لزوم اتحاد و اتفاق كلمه ميان ايشان بلكه ضرورت توحيد كلمه بر محور كلمه توحيد براى همه موحدان و خداپرستان روى زمين، از تعاليم و آموزشهاى اساسى آيين اسلام و از اصول فرهنگ قرآنى است.

وی افزود: قرآن كريم يكى از عمده ‏ترين و سازنده ‏ترين اهداف رسالت رسول اكرم (صلى الله عليه و آله) را تاليف قلوب و ايجاد انس و تفاهم به جاى خصومت و دشمنى بيان مى‏ دارد و اگر كسى در تاريخ، به ديده عبرت بنگرد اين معنى را از شاهكارهاى رسالت محمدى‏ (صلى الله عليه و آله) مى‏ يابد.

حجت الاسلام حسینی حضرت رسول اكرم(صلی الله علیه وآله) را پیام‌آور سعادت و رستگاری بشریت دانست و اظهار كرد: شایسته است فضایل و مكارم دینی و اخلاقی آن حضرت به بهترین شیوه ممكن در مجالس مولودی‌خوانی ما بیان شود.

وی تاکید کرد: میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) و هفته وحدت فرصتی مغتنم برای نمایش وحدت بیش ازپیش مسلمانان و بر افراشتن پرچم اسلام در جهان و بازنگری ظرفیت‌های تقویت کننده وحدت در بین مسلمانان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آباد کتول همچنین هفته وحدت را نماد همدلی، یکپارچگی و برادری امت اسلامی خواند و گفت: وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب بوده و امروز آحاد مردم باید با یکدلی، یکرنگی و خلوص نیت در راه ایجاد آبادانی و توسعه کشور گام بردارند.

وی با اشاره به ضرورت وحدت امت اسلامی در وضع کنونی جهان اسلام و غرب، افزود: برنامه ها و مراسمات هفته وحدت باید به گونه ای با محتوا و با کیفیت برگزار شود تا شاهد تأثیرگزاری بیشتری در بین نسل جوان باشیم .

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 102
بازدید ماه:98
بازدید سال:5803
بازدید کل:1927354