عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نارضایتی شهردار فاضل آباد از عدم استقرار پلیس راهور در این شهر


نارضایتی شهردار فاضل آباد از عدم استقرار پلیس راهور در این شهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،نشست خبری اصحاب رسانه با شهردار فاضل آباد امروز چهارشنبه در شهرداری فاضل آباد برگزار شد.

سمیعی شهردارفاضل آباد در این نشست با بیان اینکه در سال۹۲ بودجه شهرفاضل آباد مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان و ۶۶۷ وصولی بوده که با همکاری کارکنان و برنامه ریزی های مدیریتی توانستیم در سال ۹۲ مبلغ اعتبار را به دو میلیارد و شیش صد وپنجاه میلیون تومان وتعداد وصولی ها را ۱۶۷۰ در سه ماهه اول برسانیم.

وی در مورد کمک های دولتی نیز گفت:بنای کار خود را مشارکت با سرمایه گزاران گذاشتیم و کمک های دولتی در این زمینه حدود ۲۰۰ میلیون بوده و با برنامه ریزی کارشناسی شده امیدواریم بتوانیم کار شهرداری از حوزه اجرایی به حوزه نظارتی تبدیل کنیم.

سمیعی برای رفاه ارباب رجوعان نیز برنامه خوبی داریم و در آینده سیستم ثبت نام الکترونیکی صدور پروانه کسب را در دستور کار داریم تا مراجعه کنندگان این عمل را در کافی نت ها یا در منازل به صورت اینترنتی انجام دهند.

وی در مورد انسجام شهرداری و شورای اسلامی شهرفاضل آباد گفت:نگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر فاضل آباد نگاه همدلی و هماهنگی بین اعضاست و وحدت در بین این دو نهاد موج می زند که این نشان از روحیه تعامل برای حل مشکلات شهر می باشد.

شهردار فاضل آباد:در این شهر جداولی به متراژ ۱۲ هزار متر بوده که با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان بوده و با مشارکت بخش خصوصی در هفته دولت افتتاح خواهیم کرد.

سمیعی تصریح کرد:اولین شهر ممیز املاک جی آی اس در استان هستیم و این طرح تا آبان ماه تحویل شهرداری خواهد شد،و بااین کاراز آخرین املاک شهر آماری دقیق کسب می کنیم که اعتبار این طرح حدود ۸۰ میلیون تومان بر آورد شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که ما در شهر فاضل آباد طرح پارکبان را دریافت کردیم گفت:طرح اجرای پارکبان در شهر را دریافت کردیم و سه نقطه از این شهر را برای پارکینگ اختصاص دادیم و این با کمک بخش خصوصی و مردم این شهر اتفاق افتاد که بااین کار ترافیک و شلوغی در شهر را کاهش می دهیم.

سمیعی ضمن ابراز گله از توقف ۱۷ ماهه پلیس راهور در شهر فاضل آباد افزود: مجوز استقرار پلیس راهور با ۴ کادر و سرباز در شهر فاضل آباد، در دی ماه سال ۹۲ از سوی وزارت کشور صادر شد اما متاسفانه علی رغم اینکه کلنگ زنی ساختمان آن هم در سال گذشته صورت گرفته هنوز حرکتی جهت امر راه اندازی این طرح انجام نشده است.

شهردار فاضل آباد،درمورد گردشگری این منطقه گفت:برنامه های جامع گردشگری خوبی را در این شهر با وجود دهنه محمدآبادکتول داریم و با نشست هایی با هیئت امنای این دهنه و بخش خصوصی در مورد احداث هتل و رفاه مسافرین در این بخش داریم.

وی در مورد سوال خبرنگار کمالان نیوز که مبنی بر اینکه آیاشهرداری نگاه انحصاری به یک ورزش دارد یا نه گفت:روسای هیئت های ورزشی طبق برنامه ی خود باید یک حساب سالانه برای خود داشته باشند تا شهرداری بتواند در زمینه کمک هییت ها نقش موثری داشته باشد و نگاه مان به ورزش نگاهی انحصاری نخواهد بود و از روسای هیئت های ورزشی درخواست داریم که مشکلات ثبت هیئت ها را برطرف و موانع پیشرو در مساعدت های شهرداری را به ما اطلاع دهند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 579
بازدید دیروز: 315
بازدید ماه:9140
بازدید سال:14845
بازدید کل:1936396