عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه اداری و مالی بخشداری های استان در بخشداری مرکزی علی آبادکتول


جلسه کارگروه اداری و مالی بخشداری های استان در بخشداری مرکزی علی آبادکتول

جلسه کارگروه اداری و مالی بخشداری های استان در بخشداری مرکزی علی آبادکتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،اولین جلسه کارگروه اداری و مالی بخشداری های استان با حضور ملک حسینی بخشدار مرکزی شهرستان علی آبادکتول و بخشداران عضو کارگروه اداری و مالی در محل دفتر بخشدار مرکزی علی آبادکتول برگزار گردید.

ملک حسینی بخشدار محترم مرکزی شهرستان علی آبادکتول به اقدمات دولت در عرصه سیاست خارجی اشاره و افزود: با توجه به توافق عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5 چشم انداز بسیار مطلوبی در انتظار کشور و متعاقباً در سطح روستاها خواهد بود.

وی در ادامه به روند تشکیل کارگروه اداری و مالی و احکام صادر شده جهت اعضای کارگروه در سطح بخشداری های استان اشاره نمود و افزود: با توجه به تعریفی که از کارگروه اداری و مالی داریم به دنبال طرح و ارائه پیشنهادات کارشناسی از سطح بخش به استان هستیم.

بخشدار به روند ارائه پیشنهادات حوزه اداری و مالی در سطح دهیاری اشاره و خاطر نشان نمود: با توجه به آیین نامه های موجود می بایست پیشنهادات مطرح شده دارای پشتوانه قانونی و ضمانت های لازم اجرائی باشد.

بخشدار محترم مرکزی شهرستان رامیان در سخنانی به بیان ضرورت اهمیت شفافیت حوزه اداری مالی اشاره نمود و افزود: بخشداران می بایست یکی از ارکان اصلی نظارت در حوزه اداری و مالی و مستقل از آن باشند.

در ادامه جلسه جناب آقای توماج بخشدار محترم گلدشت به تقسیم بندی مشکلات حوزه اداری و مالی به دو قسمت 1)مشکلات بخشداران 2) مشکلات دهیاری ها اشاره نمود و افزود: اولین و اساسی ترین قسمت در رابطه با مدیریت، اهمیت دادن به مدیریت سازمانی است. وی در ادامه با انتقاد از مراجعه مستقیم دهیاران و شوراهای اسلامی به استان خواستار قطع همکاری دفتر امور روستایی با این مراجعات مستقیم شد.

سپس جناب آقای کلته بخشدار محترم مرکزی شهرستان ترکمن به مشکلات موجود در مبحث نیروی انسانی در بخشداری ها اشاره نمود و در بخشی دیگر از سخنان خود پیشنهاداتی در رابطه با نحوه پرداخت تنخواه به دهیاری ها و انتقاد از درخواستهای مساعدت سایر دستگاههای متولی از محل منابع دهیاری ها اشاره نمود.

 در ادامه میرنیا بخشدار محترم کوهسارات به حوزه اختیارات بخشداران اشاره نمود و در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت جایگاه مسئولین مالی و ناظرین فنی اشاره واظهارکرد: می بایست کارکنان دهیاری زیر نظر بخشداری فعالیت نمایند.

وی در ادامه روند تشکیلات کارگروه اداری و مالی اشاره و درخواست برگزاری جلسات را به صورت گردشی و برگزاری جلسه بعدی به میزبانی بخشداری کوهسارات را ارائه نمود.

درپایان ابوالتختی بخشدار محترم مرکزی شهرستان گالیکش به مسائل و مشکلات مربوط به حوزه بخشداران اشاره نمود و افزود: نقش بخشداران در حال حاضر فقط بعد نظارت را در بر می گیرد. وی در ادامه سخنان خود خواستار شفافیت در حوزه اداری و مالی و شرکت های تعاونی دهیاری ها شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2671
بازدید سال:2671
بازدید کل:1924222