عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بخشدار کمالان: وظیفه ما این است که از جایگاه ولایت و امامت دفاع کنیم


بخشدار کمالان: وظیفه ما این است که از جایگاه ولایت و امامت دفاع کنیم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بخشدار کمالان: وظیفه ما این است که از جایگاه ولایت و امامت دفاع کنیم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،سید رحمت الله میردیلمی بخشدار کمالان در همایش زیر سایه خورشید و استقبال از خدام حرم امام رضا(ع) در مسجد جامع شهرفاضل آباد ضمن تقدیر از مردم ولایتمدار شهر فاضل آباد در استقبال بی نظیر از خدام حرم رضوی گفت:افتخار شهر فاضل آباد این است که میزبان خدام رضوی است و این را یک فرضت الهی و معنوی می دانیم.

وی تاکید داشت:در کتب های درسی و سرفضل هایی که علمای بزرگوارمان در محافل می گفتند؛ زمانی که امام رضا(ع) از مدینه به مرو (خراسان) تشریف آوردند در مسیر راه استقبال باشکوهی از کاروان امامت ،ولایت و اهل بیت(ع) شد استقبال بی نظیری که در تاریخ ماندگار شد انجام دادند و امروز هم همین استقبال از خادمان حرم امام رضا(ع) هم همین است اما به صورتی دیگر.

نماینده عالی دولت در بخش کمالان زیارت را یک امر معنوی دانست و افزود:زیارت یک امر معنوی است و دشمنان حرف های گزافه می گویند و بحث زیارت را با معنا هایی مختلف تعبیر می کنند تا مردم را در امر زیارت سست کنند اما زیارت یک امر معنوی است و اثرات فردی و اجتماعی بر انسان و زائرین اهل بیت (ع) می گذارد و این یک افتخار بزرگی است که در جامعه تشییع باقی مانده و مردم افتخار می کنند که به زیارت ائمه (ع) و انبیا الهی می روند.

میردیلمی اظهارداشت: بحث زیارت هم از جنبه فرهنگی و هم از جنبه اجتماعی بسیار مهم و بی نظیر است و این استقبال در واقع استقبال از ولایت و امامت است.

بخشدار کمالان در ادامه خاطرنشان کرد:امروز مقام معظم رهبری به عنوان پرچمدار امامت و ولایت در جامعه اسلامی و در جهان اسلام می درخشد و وظیفه ما این است که از جایگاه ولایت و امامت هم دفاع کنیم هم درست تبیین کنیم که آن روشنگری لازم در جامعه اسلامی صورت بگیرد.

وی گفت:هجمه های فرهنگی زیادی که در سطح جهانی وجود دارد از جمله آن اطراف کشور ما بویژه در کشورهای اسلامی است،که شاهد آن هستیم گروهای تروریستی و تکفیری متاسفانه بجان اسلام و مسلمانان افتادند و ناجوانمردانه به اسلام می تازند.

بخشدار کمالان اسلام را دین ماندگار دانست و درپایان گفت:اسلام دین ماندگار ،جاودان و جهانی است و همه این هجمه ها علیه اسلام به حول قوه الهی به حاشیه خواهد رفت و دین اسلام همیشه ماندگار خواهد شد.

بخشدار کمالان: وظیفه ما این است که از جایگاه ولایت و امامت دفاع کنیم

 

بخشدار کمالان: وظیفه ما این است که از جایگاه ولایت و امامت دفاع کنیم

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1335
بازدید سال:7040
بازدید کل:1928591