عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه آموزشی آشنایی با مواد مخدر واعتیاد و قوانین مربوطه برگزارشد


جلسه آموزشی آشنایی با مواد مخدر واعتیاد و قوانین مربوطه برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه آموزشی آشنایی با مواد مخدر واعتیاد و قوانین مربوطه برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه آموزشی آشنایی با مواد مخدر واعتیاد و قوانین مربوطه باحضور ملک حسینی بخشدارمرکزی ودهیاران در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

ملک حسینی گفت:گسترش آموزه های دینی واخلاقی در خانواده، فرزندان را در جامعه در مقابل انواع آسیبهای اجتماعی از جمله اعتیاد به مصرف مواد مخدر ، مصون مي‌كند.

وی افزود:نتایج تحقیقات متعدد نشان داده است خانواده‌هاي با خطر بالاي مصرف مواد مخدردارای اعتقادات دینی و اخلاقی کمتری هستند و اجازه می دهند كودكان آنها نیز نسبت به مسایل مذهبی بی توجهی کنند و در نوجوانی با آسیب های اجتماعی بسیاری از جمله اعتیاد مواجه می شوند.

 

کارشناس آموزشی با بیان اینکه دست اندرکاران امر مبارزه با مواد مخدر باید برنامه ها را به مسایل مذهبی و معنوی بیشتر معطوف کنند، اظهار کرد: مصرف موادمخدر و قرص های روانگردان تخریب کننده دنیای آرزوهای فرزندانمان است ، پس باید در کنار آموزش مهارت های زندگی به مسایل اخلاقی و دینی بیشتر بها داد.

 

این کارشناس اخلاق و خانواده در ادامه عوامل مختلفی را در تحقق رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر مفید دانست و ادامه داد: توجه به مقوله ورزش نیز امری مهم است زیرا قهرمانی در ورزش در پرتو سلامت جسمانی، روانی و اخلاقی حاصل می شود و سلامتی، نشاط و امنیت عاری از موادمخدر امکانپذیر است.

 

وی با تاکید بر اینکه دعوت به مصرف موادمخدر از سوی دوستان و همسالان، دعوت به تباهی و ضلالت است، گفت : در امر آموزش و پیشگیری از اعتیاد ، باید نه گفتن به مصرف موادمخدر فراموش نشود.

 

درپایان دهیارا ن مطالبی رابیان کردند.

جلسه آموزشی آشنایی با مواد مخدر واعتیاد و قوانین مربوطه برگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2748
بازدید سال:2748
بازدید کل:1924299