عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آئین گلریزان در شهر فاضل آبادبا حضور بخشدار کمالان


آئین گلریزان در شهر فاضل آبادبا حضور بخشدار کمالان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

  آئین گلریزان در شهر فاضل آبادبا حضور بخشدار کمالان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول: آئین گلریزان در شهر فاضل آباد به همت هیات زورخانه ای و پهلوانی بخش کمالان با حضور بیکی بخشدار کمالان, دکتر طیبی مدیر کل ورزش استان, مسئولین ادارات ونهادهای استانی و شهرستانی , خیرین و پهلوانان در سالن فرهنگی ورزشی دخانیات فاضل آباد برگزار شد.

حسین بیکی بخشدار کمالان،در این مراسم از ورزش باستانی به عنوان رشته ای یاد کرد که خاستگاه آن مرام و مسلک پهلوانی است ؛ گفت: این رشته ورزشی برای ما ایرانیان به عنوان نماد اخلاق مداری به حساب می آید.

وی عنوان کرد: این ورزش علاوه بر ایجاد سلامت و نشاط در دو بعد روحی و جسمی،موجب تقویت روحیه تعاون و همگرایی در افراد می شود،لذا این مکتب همانند مدرسه ای است که خصلتهای مثبت اخلاقی و انسانی را به شاگردان خود می آموزد.

بیکی با اشاره به اینکه متاسفانه امروزه در دنیا شاهد این هستیم که مرام و مسلک پهلوانی بسیار کم رنگ شده است،لزوم اینگونه فعالیت ها را مهم برشمرد و تصریح کرد: بحمدالله ما شاهد این هستیم که جوانان این مرزو بوم،با فعالیت در اینگونه از شاخه های ورزشی مانند رشته پهلوانی با اقتدا به مولای خود امام علی(ع) همیشه و در صحنه های ورزشی و اجتماعی مقامهای اخلاقی را بر روی دستان خود بالا برده اند.

بخشدار کمالان اضافه کرد: به پیروی از راه پهلوانان گذشته همچون تختی و به حکم وظیفه انسانی در این مراسم که به مدد پهلوانان و ورزشکاران فاضل آبادی به نام گلریزان شکل گرفته حضور بهم رساندیم تا به زندانیهای جرایم غیرعمد، مستمندان و بیماران نیازمند اطراف خود کمک رسانی کنیم.

وی در پایان گفت:در جشن گلریزان سال قبل ۷ نفر از زندانیان غیر عمد از محل وجوهات این جشن بهره مند شدند و با توجه به مشارکت خوب مردم در این جشن امیدواریم این رقم به دو برابر افزایش یابد.

  آئین گلریزان در شهر فاضل آبادبا حضور بخشدار کمالان

 

  آئین گلریزان در شهر فاضل آبادبا حضور بخشدار کمالان

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 101
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2748
بازدید سال:2748
بازدید کل:1924299