عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گردهمایی ارتقاء فرهنگ ایمنی و تردد در روستای شیرنگ علیا از توابع بخش کمالان برگزارشد


گردهمایی ارتقاء فرهنگ ایمنی و تردد در روستای شیرنگ علیا از توابع بخش کمالان برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،به مناسبت هفتم اردیبهشت روز ملی ایمنی در حمل نقل ،گردهمایی ارتقاء فرهنگ ایمنی و تردد در روستای شیرنگ علیا با اهدا ۱۵۰ کلاه ایمنی به راکبین موتورسیکلت ها در بخش کمالان با حضور حسین بیکی بخشدار کمالان ومهدی میقانی مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان برگزار شد.

در این مراسم مهدی میقانی مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان گفت: امروز روز ملی ایمنی حمل نقل هست ، حمل و نقلی که هرروز ما با آن سروکار داریم،این نامگذاری نشان از اهمیت حمل دارد.

میقانی متذکر شد: سال گذشته ۳۰۸ نفر در استان گلستان جان خود را بر اثر تصادف ازدست دادن که ما باید سعی کنیم این حادثه ها کمتر شود .

مدیرکل راه و حمل نقل جاده ای ادامه داد: خواهشمندم که این کلاه ایمنی را که در اختیار شما قرار گرفته را استفاده کنید که بتوانیم این روستا را بعنوان روستای نمونه مطرح کنیم با استفاده از کلاه ایمنی در سال پیش رو شاهد چنین اتفاقات در این منطقه نباشیم، و این فرصت را غنیمت شماریم، ما در سال گذشته چهل همایش برگزار کردیم که امسال هم بدنبال ادامه کار هستیم .

در ادامه بیکی بخشدار کمالان ضمن تشکر از دهیاران شیرنگ سفلی و علیاء گفت: گرامی میداریم روز ملی ایمنی حمل و نقل و ولادت حضرت علی اکبرکه روز جوان نامیده شده, سعی کنیم ایمنی را رعایت و از کلاه ایمنی جهت بالا بردن سلامت هنگام موتور سواری استفاده کنیم ، که خدای نکرده شاهد ضررهای جانی و مالی نباشیم.
بیکی تاکید کرد: حال که این فرصت پیش آمده و هزینه شده و کلاه های ایمنی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته از این فرصت در جهت فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی و رانندگی را به دیگران هم یاد بدهیم ، اکثر ما در اطرافمان داغ جوان را بر اثر حادثه با همین موتورها دیده ایم، سعی کنیم نسبت به این اتفاقات بی تفاوت نباشیم و در قابل آن یک واکنش مثبت داشته باشیم.
بخشدار کمالان بیان داشت: شما جوانان آیندگان این مملکت هستید و امید مسئولین کشوربه شما جوانان است پس سعی کنید شرایط آرمانی را در جامعه ایجاد تا باعث سربلندی کشور عزیزمان ایران باشیم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با راه انداختن کارناوال موتور سواری این برنامه به پایان رسید.

گفتنی است این مراسم با حضور میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان،ایوب میرشاهی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان،بیکی بخشدار کمالان،بدراقی راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان علی آبادکتول،پرسنل مرکز بهداشت شهرفاضل آباد و برخی مسئولین در دبستان مسلم ابن عقیل(ع) دهستان شیرنگ از توابع بخش کمالان برگزار شد.

شایان ذکر است بیش از ۲۰۰ کلاه ایمنی در سطح شهرستان علی آبادکتول به راکبین موتورسیکلت در روز ملی ایمنی در حمل ونقل اهداء شد.

  گردهمایی ارتقاء فرهنگ ایمنی و تردد در روستای شیرنگ علیا از توابع بخش کمالان برگزارشد

 

گردهمایی ارتقاء فرهنگ ایمنی و تردد در روستای شیرنگ علیا از توابع بخش کمالان برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 467
بازدید دیروز: 39
بازدید ماه:885
بازدید سال:6590
بازدید کل:1928141