عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازدید دهیاران از هنرستان کشاورزی امام خمینی(ره)


بازدید دهیاران از هنرستان کشاورزی امام خمینی(ره)

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

بازدید دهیاران از هنرستان کشاورزی امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،دهیاران بخش مرکزی علی آبادکتول به همراه ملک حسینی بخشدار مرکزی از هنرستان کشاورزی امام خمینی(ره)روستای جاجیکلاته بازدید نمودند.

حمیدرضا ملک حسینی بخشدارمرکزی به بیان اهمیت کشاورزی در توسعه و پیشرفت کشور و شهرستان اشاره نمودو افزود: امروزه یکی از راهکارهای اصلی ایجاد اقتصاد پایدار در روستاها را می توان توجه به حوزه های مختلف کشاورزی از جمله ایجاد استخرهای پرورش ماهی، پرورش قارچ، پرورش گلهای زینتی و موارد دیگر می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف دولت تدبیر و امید به منظور توسعه و عمران و توجه به روستاها گفت: در سال گذشته با وجود کمبود اعتبارات دولت تمام تلاش خود را برای واریز سرانه به حساب دهیاری ها نمود و شاهد آن بودیم که در این خصوص سرانه دهیاری ها به طور کامل واریز شد که این موضوع اهمیت کار را در بخشداری و دهیاری ها بیشتر می کند.

در پایان به توفیقات تیم مذاکره کننده هسته ای اشاره نمود و افزود:در ابتدای امسال ما شاهد این بودیم که فرزندان انقلاب با مقاومت در مقابل زیادی خواهی های غرب توانستند ملت سرافراز ایران اسلامی را شاد نمایند.

 

دراین بازید اعظمی معاون هنرستان کشاورزی حاجیکلاته ضمن تقدیر از حضور بخشدار و دهیاران افزود: امروزه کشاورزی به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه و پیشرفت کشور مورد اهتمام جدی دولت مردان تدبیر و امید است و با توجه به شرایط طبیعی شهرستان سوق دادن استعدادها به این دبیرستان می تواند روند توسعه را در بخش کشاورزی تسریع نماید. وی در ادامه از دهیاران خواست با معرفی امکانات این هنرستان به اهالی روستا زمینه حضور دانش اموزان علاقمند را در زمینه های مختلف کشاورزی را در این دبیرستان مهیا نمایند.

 

 بازدید دهیاران از هنرستان کشاورزی امام خمینی(ره)

 

بازدید دهیاران از هنرستان کشاورزی امام خمینی(ره)

 

بازدید دهیاران از هنرستان کشاورزی امام خمینی(ره)

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 539
بازدید ماه:1015
بازدید سال:6720
بازدید کل:1928271