عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تسلیت فرماندار در پی رحلت عالم مجاهد و رهرو راه امام، انقلاب و رهبری"حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلی حسینی"

طی پیامی صورت گرفت؛

پیام تسلیت فرماندار در پی رحلت عالم مجاهد و رهرو راه امام، انقلاب و رهبری"حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلی حسینی"

پیام تسلیت فرماندار در پی رحلت عالم مجاهد و رهرو راه امام، انقلاب و رهبری"حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلی حسینی"

به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ در پی رحلت عالم مجاهد و رهرو راه امام، انقلاب و رهبری"حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلی حسینی"رئیس فقید اداره تبلیغات اسلامی؛ هدایتی کتولی فرماندار پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر نمودند.


انا لله و اناالیه راجعون
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء.
ضایعه رحلت عالم وارسته"حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدعلی حسینی" رییس اداره تبلیغات اسلامی و روحانی محبوب، مجاهد و رهرو بی بدیل راه امام، انقلاب و رهبری موجب تالم و تاثر عمیق و فراوان گردید.
ایشان در طول عمر بابرکت خود از قبل انقلاب اسلامی در صف اول مبارزین نظام ستم شاهی و بعد از انقلاب نیز در راه امام انقلاب و رهبری تلاش و مجاهدت فراوان نمود.
حضور در جبهه های جَنگ تحمیلی و بعد از خاتمه دفاع مقدس حضور در میدان اصلی جبهه جَنگ نَرم دشمن از جمله کسوت ریاست اداره تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت چندین شهر از استان گلستان کارنامه اُخروی ایشان را بسیار درخشان نمود.
وی در شهرستان علی آبادکتول "بصیرت انقلابی و رهروی از راه امام، انقلاب و رهبری" را از خود به یادگار گذاشت و با دبیری بیش از ده ساله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و برپایی باشکوه راهپیمایی های دشمن شکن از جمله روز قدس، ۲۲ بهمن، نهم دی و ... آرزوی های استکبار را در این خطه به یاس تبدیل نمود.
روح ملکوتی این عالم نستوه اکنون با ثمره ای ماندگار و جاویدان به اخوی شهیدش"طلبه شهید سیدحسن حسینی" و ابوی مجاهدش"حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدابوالقاسم حسینی(ره)" پیوسته است و راهش با تمام توان نزد مدیران شهرستان ادامه خواهد داشت.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به بیت معزز ایشان، علما و روحانیون، اعضای شورای اداری و آحاد مردم قدرشناس؛ از خداوند منان رحمت و غفران الهي را برای آن مرحوم و صبر و شكيبايي برای بازماندگان را مسئلت مي نمايم.
حسن هدایتی کتولی
فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان علی آبادکتول


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 99
بازدید دیروز: 33
بازدید ماه:2746
بازدید سال:2746
بازدید کل:1924297