عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » به زودی مشکل آب آشامیدنی روستای بلوک غلام با حفر یک حلقه چاه حل می شود

دربازدید صبح امروز عنوان شد

به زودی مشکل آب آشامیدنی روستای بلوک غلام با حفر یک حلقه چاه حل می شود

 

به زودی مشکل آب آشامیدنی روستای  بلوک غلام با حفر یک حلقه چاه حل می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول فرماندار شهرستان  ضمن تاکید و مهم دانستن پیگیری امور مردم و روستا گفت: هدف از بازدید میدانی مشاهده‌ و بررسی مشکلات روستاها از نزدیک و به تناسب ارائه راه حل‌های تاثیر گذار و تسریع در انجام امور می‌باشد.

احمدی افزود: دهیار و اعضای شورای اسلامی می‌بایستی با جدیت و با برنامه‌ریزی‌های مدون و مستمر نسبت به رفع مشکلات روستا گام بردارند.

وی در این بازدید اظهار داشت: دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستاها باید اشراف کامل به حوزه کاری و مسئولیتی داشته و جهت تسهیل در پیگیری امور و همچنین دسترسی مردم و اهالی ، در دفاتر دهیاری حضور مستمر داشته باشند و با پیگیری موضوعات در چارچوب ضوابط تعریف شده از ظرفیت‌های موجود برای مرتفع نمودن مشکلات روستا استفاده نموده و وظایف خود را نیز به نحو احسن انجام دهند.

فرماندار شهرستان علی آبادکتول اعلام کرد: برای رفع مشکل کم آبی و تامین آب آشامیدنی روستای بلوک غلام بزودی عملیات حفر یک حلقه چاه توسط مدیریت آب و فاضلاب شهرستان در دستور کار قرار می‌گیرد.

بخشدار مرکزی بیان داشت: از آنجایی که یکی از وظایف اصلی دهیاری‌ها در جهت اداره و حفظ توسعه پایدار روستایی، توجه به مسائل زیست محیطی و بهداشتی می‌باشد، دهیاران مسئولیت مستقیمی در جهت جمع‌آوری منظم پسماندها، رفع مشکلات بهداشتی، زیباسازی روستاها، گسترش فضای سبز و ... داشته و موظفند با استفاده از همه ظرفیت‌ها نسبت به پاکسازی روستاها بصورت دوره‌ای اقدام نمایند.

سید ابراهیم رضوی گفت: طرح بهسازی برخی از معابر روستای بلوک غلام با هدف تسهیل در تردد آسان با اولویت معابر تعریض شده در دستور کار قرار می‌گیرد

 

به زودی مشکل آب آشامیدنی روستای  بلوک غلام با حفر یک حلقه چاه حل می شود

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 98
بازدید دیروز: 102
بازدید ماه:98
بازدید سال:5803
بازدید کل:1927354