عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مردم قدردان صبر و ایثار خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند

فرماندار علی آبادکتول در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران عنوان کرد

مردم قدردان صبر و ایثار خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند

مردم  قدردان صبر و ایثار خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول، ابراهیم احمدی ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اظهار داشت: باوجود محدودیت در منابع مالی و کمبودهای مختلف خدمات دهی به خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان به نحوی مطلوب توسط بنیاد شهید انجام می شود.
وی خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را وظیفه تک تک مسئولان برشمرد و گفت: در سالهای دفاع مقدس جوانان عزیز و برومند کشور در راستای دفاع از ایران اسلامی و حریم ولایت بدون توقع و هرگونه چشمداشتی در جبهه ها حضور یافتند و از کیان کشور دفاع کردند.
فرماندار علی آبادکتول ادامه داد: جمعی از آن عزیزان در راه دفاع از کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و جمعی نیز مدال جانبازی را به سینه آویختند و امروز به عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس در جامعه زندگی می کنند و همه ما باید قدردان رشادت مردیهای آنان باشیم.
وی تصریح کرد: مردم نیز قدردان صبر و ایثار خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران هستند و همچنان باوجود گذشت چهل و سه سال از عمربا برکت انقلاب اسلامی همچنان پشتیبان نظام هستند و هرگاه به حضور آنان نیزنیاز بوده با حضورشان در صحنه دشمنان انقلاب را ناامید کرده اند.
احمدی در ادامه ضمن قدردانی از عملکرد قابل توجه بنیاد شهید و امور ایثارگران علی آبادکتول در سال گذشته گفت: امیدوارم در سال جدید نیز خادمانی دلسوز برای خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران شهرستان باشید.
همچنین در ادامه این جلسه مزرعه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حمایت های فرماندار شهرستان از برنامه ها و اقدامات این بنیاد در سال گذشته ، روز جانباز را به فرماندار علی آبادکتول که یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است تبریک گفت



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1339
بازدید سال:7044
بازدید کل:1928595