عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هم صدایی در آموزش وپرورش درمقابله با مشکلات ضرورت دارد و موجب رفع مشکلات می گردد

فرماندار علی آبادکتول در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد

هم صدایی در آموزش وپرورش درمقابله با مشکلات ضرورت دارد و موجب رفع مشکلات می گردد

هم صدایی در آموزش وپرورش درمقابله با مشکلات ضرورت دارد و موجب رفع مشکلات می گردد

  ابراهیم احمدی خاطر نشان کرد: یکی از نکات مهم در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش موقعیت یادگیری هست که منجر به توانمندسازی مدیران و معلمین می گردد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،صبح امروزسومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول باحضورفرماندار ، امام جمعه ، مدیر آموزش وپرورش وسایر اعضا با محوریت پروژه مهر برگزار گردید

فرماندارعلی آبادکتول اظهارداشت: بنابرفرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای هم صدایی در جامعه یک ضرورت است و این هم صدایی و وحدت موجب اقتدار و عزت می شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش افزود :هم صدایی در آموزش وپرورش درمقابله با مشکلات ضرورت دارد و موجب رفع مشکلات می گردد .

فرماندارشهرستان تصریح کرد: در پروژه مهر مدیران مدارس نقش بسزایی در ایجاد تحول در مدرسه دارندو این نقش یکی از نقش های کلیدی است.لذا باید از تجربیات مفید استفاده شود

احمدی بیان داشت: اجرای مطلوب پروژه مهر می تواند نقطه قوت آموزش و پرورش در زمینه بازگشایی مدارس باشد تا بتوانیم سالی با نشاط اجتماعی را در مدارس و جامعه داشته باشیم .

مقام عالی دولت در شهرستان برنقش کلیدی خانواده و مشارکت آنان در پروژه مهر تاکید و افزود :از ظرفیت نخبگانی جامعه بهره برداری گردد .

امام جمعه علی آبادکتول با تشریح حدیثی از امام حسین علیه السلام اظهار داشت: اگر محبت به ائمه اطهار عليه السلام اظهار می نماییم باید ابتدا اظهار محبت را عملی نشان دهیم و سپس با زبان و دست خود می توانیم در حال جهاد باشیم اگر این محبت و جهاد محقق گردد بهشت را به ما نوید داده است.

حجه الاسلام مهدی نزاد افزود: افزود آموزش وپرورش وظایف سنگینی را در امر تعلیم وتربیت برعهده دارد و نیازمند همراهی همه ی دستگاههای اجرایی می باشد .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان گزارشی از اقدام های مصوبات جلسه قبل را بیان و در خصوص پروژه مهر اظهار داشت کارگروه‌های ۹ گانه در زمینه ساماندهی نیروی انسانی ، پروژه های عمرانی و مدارسی که نیاز به بهسازی دارند ،سازماندهی معلمين و تجهیزات مورد نیاز مدارس ، شاداب سازی فضای فیزیکی مدارس ، استفاده مطلوب از رسانه ، استفاده از خیرین ، تقویت مشارکت مردمی ، ثبت نام دانش آموزان در سامانه ، هدایت تحصیلی و سایر امور تشکیل شده است.

سیدکتولی افزود در خصوص پروژه مهر در جهت آماده سازی مدارس و ایجاد فضای با نشاط و مطلوب نیازمند همکاری بخشداران ؛ دهیاران ؛ شوراهای اسلامی و شهرداری ها و سایر دستگاههای اجرایی مرتبط هستیم.

وی در خصوص کمبود نیروی انسانی ، فضای آموزشی و تربیتی ، تجهیزات مورد نیاز هنرستان و سایر مدارس مطالبی رابیان و تاکید نمود همراهی مسئولین استانی در تحقق این موارد ضروری است.

دکتر سید کتولی در ادامه افزود پرورش و تربیت اسلامی بر آموزش اولویت ماست زیرا خروجی آموزش وپرورش تربیت دانش آموزانی در طراز انقلاب اسلامی مورد انتطار است تا بتواند در نظام اسلامی ایفای نقش نمایند .

هم صدایی در آموزش وپرورش درمقابله با مشکلات ضرورت دارد و موجب رفع مشکلات می گردد

 

هم صدایی در آموزش وپرورش درمقابله با مشکلات ضرورت دارد و موجب رفع مشکلات می گردد

 

هم صدایی در آموزش وپرورش درمقابله با مشکلات ضرورت دارد و موجب رفع مشکلات می گردد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  شهریور 1403  »    >
شیدسچپج
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 838
بازدید ماه:9638
بازدید سال:81983
بازدید کل:2003534