عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » انتخابات باید در چارچوب ضوابط وآیین نامه انتخابات اجرا شود


انتخابات باید در چارچوب ضوابط وآیین نامه انتخابات اجرا شود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

انتخابات باید در چارچوب ضوابط وآیین نامه انتخابات اجرا شود

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات علی آباد کتول،دهمین جلسه کمیته های ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول به ریاست احمد تجری مفرد فرماندار،رئیس ستاد انتخابات شهرستان و مسئولین کمیته های ستاد انتخابات در محل فرمانداری برگزار شد.

تجری مفرد گفت:انتخابات باید در چارچوب ضوابط وآیین نامه انتخابات اجرا شود.

فرماندار بر آمادگی مسئولین کمیته ها برای اجرای انتخابات تأکید نمود و گفت: کلیه کارهای سخت افزاری و نرم افزاری در قبل، حین و بعد از انتخابات باید آماده باشد.

فرماندارگفت:ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی همچون گذشته با حضور حداکثری و حماسی در انتخابات پیش رو ، سرنوشت کشور خود را رقم می زنند و با گزینش نامزدهای اصلح شعور سیاسی خود را بار دیگر به نمایش می گذارند.

تجری مفرد افزود:دولت یازدهم به منظور مشارکت هرچه بیشتر آحاد ملت در این دوره از انتخابات از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر استقلال و صلابت خود را به رخ جهانیان می کشانند.

وی خواستار تسلط مسئولین و اعضای کمیته ها به این قوانین شد و تأکید نمود: باید سعی شود در این صحنه رقابتی مطابق با قانون رفتار کرد و کاملاً بی طرف بود تا انتخابات بدون هیچگونه شائبه ای برگزار شود.

رییس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول گفت : قانون مداری ، صیانت از آراء مردم ، حفظ بی طرفی و تعهد نسبت به برگزاری انتخابات سالم و باشکوه از ضروریات و وظایف ستاد انتخابات است که باید به بهترین شکل اجرا شود.

فرمانداردر پایان اظهارداشت:مرحلیه فراینده یازدهم انتخابات راپشت سر گذاشته ایم.

در ادامه جلسه مسئولین کمیته های ستاد انتخابات گزارشی از اقدامات صورت گرفته و همچنین برنامه های آتی کمیته مربوطه ارائه نمودند.



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 195
بازدید ماه:1434
بازدید سال:7139
بازدید کل:1928690