عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی(عفاف وحجاب)برگزارشد


جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی(عفاف وحجاب)برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی(عفاف وحجاب)برگزارشد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی(عفاف وحجاب) باحضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان ومسئولین ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرمانداربا اشاره به عفاف و حجاب به وصایای شهدای گرانقدر درباره حفظ حجاب و اهمیت عفاف اشاره کرد و افزود: امروز زنان و دختران این مرز و بوم موظفند به سهم خود، با حفظ حجاب و عفت اسلامی از خون پاک شهدا پاسداری کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان این آب و خاک بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با طراحی برنامه‌ها و فعالیتهای وسیع فرهنگی با استفاده از روش‌های فکری و تبلیغاتی مبتذل سعی در تزلزل و ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب را داشته و دارند افزود: دشمنان در صددند با از بین بردن ارزش‌ها و باورهای جامعه از راه تهاجم و شبیخون فرهنگی با استفاده از شیوه‌های مختلف به این نظام و انقلاب ضربه بزنند و در این میان قلب جامعه که همان خانه و خانواده است در تیررس و هدف آنان است که می طلبد خانواده ها در این خصوص هوشیاری لازم را داشته باشند.

تجری مفرد فرماندار با اشاره به اینکه برای حفظ عفت باید بدانیم منشأ آن از کجاست، خاطرنشان کرد: نبود ذهنی عفیف و پاکدامن سبب شده تا حجاب آن نیز براساس ارزش های عفیفانه انتخاب نشود.

وی با تأکید بر مغفول ماندن آثار عفت و پاکدامنی، تصریح کرد: دستگاه ها و نهادهای اجتماعی و فرهنگی اعم از ارشاد و تبلیغات اسلامی، دانشگاه ها و آموزش و پرورش و... باید به آثار مخرب نبود عفت و پاکدامنی در سطح جامعه بیشتر بپردازنند.

فرمانداردر پایان حجاب و عفاف را باعث تحکیم بنیان خانواده و زمینه ساز تربیت صحیح فرزندان دانست با بیان اینکه زنان ایران اسلامی به عنوان سنگربانان ارزشهای اسلامی هستند، اظهار داشت: زنان ایرانی باید با پاسداری از حریم حجاب در عرصه های فرهنگی و اجتماعی، از فرهنگ اسلامی، ارزشها و اعتقادات دینی محافظت نمایند.

وی همکاری همه ادارات و دستگاه های اجرایی در راستای اجرای دستور العمل های ابلاغی در خصوص عفاف و حجاب را خواستار شد.

 

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی(عفاف وحجاب)برگزارشد

 

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی(عفاف وحجاب)برگزارشد

 

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی(عفاف وحجاب)برگزارشد

 

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی(عفاف وحجاب)برگزارشد

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 100
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1337
بازدید سال:7042
بازدید کل:1928593