عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مسابقه طناب کشی و کشتی سنتی (با شال) با علی آبادکتول برگزار شد


مسابقه طناب کشی و کشتی سنتی (با شال) با علی آبادکتول برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

مسابقه طناب کشی و کشتی سنتی (با شال) با علی آبادکتول برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت یک دوره مسابقه طناب کشی و کشتی سنتی (با شال) در محل اداره تعاون روستایی شهرستان علی آباد کتول باحضورحمید ملک حسینی بخشدار مرکزی و مسئولین شهرستان برگزار شد.

در این رقابت ها که به همت اداره ورزش و جوانان و اداره تعاون روستایی شهرستان علی آبادکتول برگزار شد بیش از ۵۰ نفر از ورزشکاران شهرستان در رشته های ورزشی کشتی سنتی ( با شال) و طناب کشی با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول:ابوالحسن هدایتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان علی آبادکتول در حاشیه این مراسم گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد اوقات فراغت سالم برای جوانان ، توسعه وترویج بازیهای بومی ومحلی دربین عموم مردم، ایجاد و نشاط وصمیمیت در بین جامعه روستایی شهرستان ، معرفی ورزشهای سنتی به نسل جدید و جوان، کسب تجربه در کنار رقابت با بزرگسالان و پیشکوستان، زنده نگه داشتن آئین ها و ورزش های سنتی در کنار حفظ ارزش های اسلامی، اعیاد و آئین های مذهبی می باشد.

وی همچنین از زحمات آقای علی آبادی مسئول شرکت تعاونی روستایی در اجرای این مراسم و حمایت از ورزش شهرستان قدر دانی کرد و افزود: ورزش در شهرستان علی آباد نیاز به حمایت جدی و همه جانبه از سوی اقشار مختلف دارد. امید واریم با تلاش همه دست اندر کاران دولتی و علاقه مندان به ورزش در بخش خصوصی ، زمینه را برای شکوفایی همه جانبه ورزش در شهرستان فراهم کنیم.

هدایتی در ادامه ضمن تشکر از حامیان مالی و اجرایی این همایش ، اداره تعاون و روستایی شهرستان ، بخشداری مرکزی، صنایع چوب امین(زنده یاد امین هدایتی) ، لوازم ورزشی پویا ، هیات کشتی شهرستان و شرکت تعاون روستایی (پیام) از برگزاری مسابقات مختلف دیگر در سطح شهرستان در آینده نزدیک خبر دادند.

در پایان این رقابت ها در بخش طناب کشی تیمهای اداره تعاون روستایی ( پیچک محله)، باشگاه بدن سازی علم و قدرت و روستای حکیم آباد به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود نمودند.

در بخش کشتی سنتی ( باشال) نیز در وزن ۶۰ تا ۷۰ کیلو عماد سوخته سرایی ، وزن ۷۰ تا ۸۰ کیلو علی اسلانی، وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلو محمد حسین کتولی و وزن ۹۰+ مجید علمشاهی عناوین نخست را از آن خود نمودند. در پایان این رقابت ها نیز از نفرات برتر با اهدای جوایز نقدی و یک راس گوسفند قدردانی به عمل آمد.


مسابقه طناب کشی و کشتی سنتی (با شال) با علی آبادکتول برگزار شد

 

مسابقه طناب کشی و کشتی سنتی (با شال) با علی آبادکتول برگزار شد

 

مسابقه طناب کشی و کشتی سنتی (با شال) با علی آبادکتول برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1339
بازدید سال:7044
بازدید کل:1928595