بازدید فرماندار شهرستان علیآباد کتول از پروژه پست ۶۳ کیلوولت فاضلآباد با حضور رحمت الله نوروزی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل برق منطقهای گیلان، مازندران و گلستان
در این بازدید، آخرین وضعیت اجرای پروژه بررسی و تصمیمات لازم برای تسریع در روند احداث آن اتخاذ شد. دیلم کتولی فرماندار شهرستان علیآباد کتول با تأکید بر اهمیت این طرح در پایداری شبکه برق شهرستان، گفت: با بهرهبرداری از این پست، بخش قابل توجهی از کمبود و نوسانات برق شهر فاضلآباد و روستاهای بخش کمالان برطرف خواهد شد.
وی افزود: پیگیری برای تکمیل این پروژه بهصورت جدی در دستور کار فرمانداری قرار دارد و با همکاری دستگاههای اجرایی و مجموعه برق منطقهای، تلاش میشود این مطالبه مهم مردم هرچه سریعتر به نتیجه برسد.
حضور نوروزی نماینده مردم و مدیرعامل برق منطقهای گیلان، مازندران و گلستان نیز نشاندهنده اهمیت ویژه این پروژه در سطح منطقه و عزم جدی مسئولان برای رفع مشکلات برق شهرستان است.
۱ خرداد ۱۴۰۵
