پیگیری مصوبات سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به شهرستان علی آبادکتول.

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir/?p=147530کپی به کلیپ‌بورد
در راستای پیگیری مصوبات سفر دکتر سید جواد حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به شهرستان علی‌آباد کتول، جلسه‌ای با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در دفتر فرماندار شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

در این نشست که با هدف ارتقاء اورژانس اجتماعی شهرستان از سطح ۳ به سطح ۲ برگزار گردید، رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم شهرستان علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، ضمن تأکید بر اولویت‌بندی نیازهای جامعه هدف بهزیستی، خواستار هماهنگی بین‌ دستگاهی برای تسریع در اجرای مصوبات شد.

دیلم کتولی فرماندار شهرستان علی‌آباد کتول نیز با اشاره به اهمیت خدمات بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، بر آمادگی کامل فرمانداری برای همکاری در رفع موانع اجرایی پروژه‌ها تأکید کرد و پیگیری مستمر مصوبات سفرهای استانی را رویکردی اصلی برای افزایش اثربخشی خدمات بهزیستی دانست.

میردیلمی، رئیس بهزیستی شهرستان، در این جلسه به چالش‌های پیش روی تکمیل طرح ارتقاء اورژانس اجتماعی اشاره و نیازهایی چون تأمین امکانات، تجهیزات اداری و نیروی انسانی را مطرح کرد.

۲ خرداد ۱۴۰۵

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار

دسترس پذیری
سایز نوشته ها
فاصله بین خطوط
فاصله بین حروف
×
اطلاعیه حریم خصوصی:

این افزونه از کوکی‌ها برای بهبود تجربه شما و ارائه تنظیمات دسترسی شخصی‌سازی‌شده استفاده می‌کند. این کوکی‌ها در مرورگر شما ذخیره می‌شوند و به ما امکان می‌دهند تا اندازه فونت، طرح‌های رنگی و سایر ویژگی‌های دسترسی را به خاطر بسپاریم. با استفاده از این افزونه، با استفاده از کوکی‌ها برای این اهداف رضایت می‌دهید. شما می‌توانید کوکی‌ها را هر زمان در تنظیمات مرورگر خود حذف یا مسدود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که انجام این کار ممکن است بر تجربه شما در استفاده از سایت تأثیر بگذارد.