در این نشست که با هدف ارتقاء اورژانس اجتماعی شهرستان از سطح ۳ به سطح ۲ برگزار گردید، رحمتالله نوروزی نماینده مردم شهرستان علیآباد کتول در مجلس شورای اسلامی، ضمن تأکید بر اولویتبندی نیازهای جامعه هدف بهزیستی، خواستار هماهنگی بین دستگاهی برای تسریع در اجرای مصوبات شد.
دیلم کتولی فرماندار شهرستان علیآباد کتول نیز با اشاره به اهمیت خدمات بهزیستی در حمایت از اقشار آسیبپذیر، بر آمادگی کامل فرمانداری برای همکاری در رفع موانع اجرایی پروژهها تأکید کرد و پیگیری مستمر مصوبات سفرهای استانی را رویکردی اصلی برای افزایش اثربخشی خدمات بهزیستی دانست.
میردیلمی، رئیس بهزیستی شهرستان، در این جلسه به چالشهای پیش روی تکمیل طرح ارتقاء اورژانس اجتماعی اشاره و نیازهایی چون تأمین امکانات، تجهیزات اداری و نیروی انسانی را مطرح کرد.
۲ خرداد ۱۴۰۵
