عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » چهارمين جلسه شوراي آموزش و پرورش برگزارشد


چهارمين جلسه شوراي آموزش و پرورش برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

چهارمين جلسه شوراي آموزش و پرورش برگزارشد

به گزارش روابط عمومي فرمانداری علی آباد کتول، چهارمين جلسه شوراي آموزش و پرورش باحضور احمد تجری مفردفرماندارعلی آباد کتولدر محل آموزش وپرورش شهرستان برگزارشد.

فرماندار و رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان از تلاش‌هاي مديريت و اعضاي شورا و فرهنگيان كه موجب كسب رتبه دوم هفته شوراها در سال93 گرديد را تبريك گفت و در ادامه افزود : موفقيت تيم هسته‌اي كشورمان را در مقابله با 1+5 كه موجب اثبات حقانيّت نظام اسلامي گرديد و اقتدار جمهوري اسلامي را به رخ استكبار كشيدند و اين موفقيت را مرهون رهنمودهاي مقام معظم رهبري و تلاش رياست جمهوري و دولت تدبير و اميد و حضور مردم در دفاع از كشورها در تمام صحنه‌ها از جمله روز قدس دانستند.

وی اظهار داشتند : زيربناي توسعه كشور آموزش و پرورش است و تلاش همه ما در جهت افزايش سطح كيفيت آموزشي و پرورشي باشد و انگيزه مديران را تقويت نمائيم و مسئولين شهرستان از جمله شوراهاي اسلامي ، شهرداري‌ها ، بخشداران ، دهياران و ديگر دستگاههاي اجرايي جهت بازگشايي مدارس و موفقيت پروژه مهر و همكاري لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

در پايان خواستار تجليل و برگزاري مراسم جشن ويژه دانش‌آموزان ممتاز در امتحانات نهايي و كنكور سراسري با همكاري دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان شدند .

علمشاهي دبير شورا و مدير آموزش و پرورش در خصوص پروژه مهر اظهار داشت:ستاد و كارگروه‌هاي 6 گانه پروژه مهر تشكيل شده است و با توجه به رويكرد و سياست‌هاي ابلاغي وزارت آموزش و پرورش به كيفيت آموزشي و ساماندهي نيروي انساني توجه ويژه خواهد شد و از حداقل امكانات حداكثر بهره‌برداري صورت پذيرد و به گونه‌اي نيروي انساني را ساماندهي نمائيم كه كمترين آسيب را داشته باشيم .

در پايان علمشاهي اشاره به اسكان مسافرين در تابستان نموده و افزود : 8 مدرسه در شهرهاي علي‌آبادكتول و فاضل‌آباد و 3 مدرسه ييلاقي كه جمعاً 11 مدرسه مي‌باشد جهت اسكان برنامه ريزي شده است.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:4904
بازدید سال:10609
بازدید کل:1932160