عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » يازدهمين جلسه شوراي آموزش و پرورش برگزارشد


يازدهمين جلسه شوراي آموزش و پرورش برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

يازدهمين جلسه شوراي آموزش و پرورش برگزارشد

یازدهمين جلسه شوراي آموزش و پرورش با حضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول،دكتر مهاجر رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان، دكتر حاجيلري معاون متوسطه اداره كل آموزش و پرورش استان و اعضاي شورا در هنرستان كشاورزي امام خميني(ره) برگزار گرديد.

احمد تجری مفردگفت:مسئولين استاني تعامل بيشتروپررنگ داشته باشند تا آسيب‌ها شناسايي شوند و نسبت به رفع مشكلات آموزشي و تجهيزاتي براي رشته‌هاي هنرستاني اقدام گردد.

وی خواستار تفاهم و تعامل بين جهاد كشاورزي استان و آموزش و پرورش شده واظهارداشت: هنرستان بعنوان قطب علمي كشاورزي می باشدوبا جديّت در انجام فعاليت‌ها و علمي شدن تأثيرات مثبت آن در كشاورزي شهرستان و استان مشاهده گردد و با تأكيداتي كه مقام معظم رهبري و دولت تدبير و اميد در اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي دارند مي‌بايست همه با وحدت و همدلي نسبت به اجرايي شدن آن تلاش نمائيم .

علمشاهي مدير آموزش وپرورش افزود: آموزش و پرورش به كمك و مساعدت همه اقشار نيازمند است و در پيشبرد اهداف مثمرثمر است و اظهار اميدواري نمودند كه جواناني تحصيل كرده ، متخصص و متعهد داشته باشيم تا در توسعه و آباداني و استقلال و خودكفايي مؤثر و مفيد باشند و از رئيس هنرستان و همكاران براي ميزباني جلسه شوراي آموزش و پرورش تشكر نمودند .

درادامه دكتر مهاجر رياست سازمان جهاد كشاورزي استان به مسائل مهم كشور از جمله اشتغال جوانان كه دغدغه همگان است افزودند : كه تقويت توليد و كار نياز به فرهنگ سازي دارد و براي ايجاد رشته‌هاي متناسب با نياز جامعه اقدام شود و آموزش لازم ارائه گردد .

وی همچنين درادامه آمادگي همكاري جهاد كشاورزي استان را در زمينه‌هاي ترويجي ،علمي، تحقيقاتي،آبياري تحت فشار جهت همكاري با آموزش و پرورش و هنرستان‌ها اعلام نمودند و پيرامون طرح‌هاي فني و حرفه‌اي دانشكده دخترانه مائده و توازن رشته‌اي متوسطه دوره‌ي دوم تصميم گيري بعمل آمد .

در پايان تفاهم نامه همكاري في‌مابين شوراي شهر شهرستان علي آبادكتول و مديريت آموزش و پرورش شهرستان به امضاء رسيد و تفاهم نامه مبادله گرديد .

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 183
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:5072
بازدید سال:10777
بازدید کل:1932328