عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای هماهنگی ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی علی آباد کتول


جلسه شورای هماهنگی ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی علی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه شورای هماهنگی ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه شورای هماهنگی ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان به ریاست جوادزنگانه معاون فرماندار،اعضاء شوراوتنی چند از مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری علی آباد کتول برگزارشد.

زنگانه گفت:با توجه حضور اتباع افغانی در سطح شهرستان لازم است به منظور ساماندهی و قانونمند نمودن حضور اتباع خارجی ،طرح اخراج افاغنه غیر مجاز که فاقد هر گونه مدارک هویتی و شناسایی می باشند با شدت بیشتری از سوی ارگانهای ذیربط انجام گیرد.

وی اعلام کرد: باید با همکاری تمام ادارات و نهادها نسبت به شناسایی،دستگیری و اخراج این اتباع غیرمجاز اقدام گردد.

زنگانه اظهارداشت:همچنین نیروی انتظامی با شدت بیشتری نسبت به دستگیری و جمع آوری اتباع غیرمجاز اقدام نموده و در صورت نیاز از کمک نیروهای بسیج و سپاه نیز جهت شناسایی این اتباع غیرمجاز استفاده نماید.

زنگانه در ادامه با اشاره به مشکلاتی که بر اثر افزایش جمعیت اتباع خارجه ایجاد شده است گفت:باید زندگی کردن آنها را در برخی از مناطق و محله ها ناامن و ممنوع اعلام کنیم،زیرا آب و هوای مناسب ، وجود اقوام مختلف و وجود کارهای کشاورزی زمینه ای مناسب را برای اتباع بیگانه فراهم کرده است تا برای کار و زندگی به شهرستان هجوم آورند.

در پایان مقرر گردید اداره کار به کلیه کارگاه ها و کارفرمایان اعلام نمایدتانسبت به اخراج کارگران غیرمجازوجایگزینی باکارگران مجاز اقدام نمایند.همچنین کارفرمایان که اقدام به استفاده از اتباع غیرمجاز می نمایند را جهت جریمه و برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی نمایند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 1
بازدید ماه:4717
بازدید سال:10422
بازدید کل:1931973