عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار دادستان شهرستان بافرماندارعلی آباد کتول


دیدار دادستان شهرستان بافرماندارعلی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

  دیدار دادستان شهرستان بافرماندارعلی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه ای به منظور مسائل سیاسی،اجتماعی وانتخابات باحضور احمد تجری فرماندارعلی آباد کتول،محمدی دادستان شهرستان،زنگانه معاونت فرمانداری وبخشداران مرکزی وکمالان در محل دفتر فرمانداربرگزارشد.

فرماندارگفت: قوه قضائیه دریک نگاه ،یک مدیریت قاطع را در بر داشته ولی در خیلی از موارد دست گیر مردم بوده و موضع پیشگیرانه داشته و در این راستا از مشکلات سر راه مردم کاسته و مردم با مراجعه به قوه قضائیه انتظار این را دارند که از رنج های آنها کم شود و عدالت را لمس کنند اگر چه کارها ی بسیار خوبی انجام شده ولی یقینا” انتظارت بیشتر شده است.

وی ادامه داد:بحمد الله هماهنگی بین مسئولان در شهرستان مناسب است.

فرمانداردر مورد انتخابات افزود: تاکید حضرت امام (ره) و دستورات مقام معظم رهبری بر اجرای قانون، امانتداری و رعایت حق الناس است.

وی تصریح کرد: ما امانتدار مردم هستیم چون از ناحیه آنها و از طرف نظام امین دانسته شده ایم و کار انتخابات به ما واگذار شده است و رأی مردم امانت و حق الناس است و در این دنیا و آن دنیا پاسخگویی خواهد داشت.

در ادامه تجری مفرد فرماندار گفت: هدف از برگزاری انتخابات نشان دادن مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی می باشد و وظیفه ماها فقط اجرای دقیق قانون و جلوگیری از اعمال نظرهای غیر قانونی می باشد که بحمد الله نیز تابحال همین طور بوده است و این در نهایت خود مردم هستند که کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب و معرفی خواهند کرد.

تجری مفرد در مورد وظیفه مسئولین در برابرمردم اظهارداشت: مدیران باید پاسخگوئی به مردم و ارتباط گیری با آنان را در دستور کار داشته باشند.

نماینده عالی دولت بیان کرد: کوتاهی در پاسخگویی مدیران به مطالباتی که به طور مستقیم با رفاه و شرایط زندگی مردم در ارتباط است، غیر قابل قبول بوده و این کم کاری با هیچ دلیلی پذیرفتنی نیست.

محمدی دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان به بیان اهمیت جایگاه قانون در انتخابات و مقایسه انتخابات در کشورهای غربی و ایران پرداختند و افزودند:مطالعه این قوانین باعث می شود به ارزشمندی قانون انتخابات در ایران پی ببریم.

وی افزود:باجدیت باکسانی که درآسایش مردم خللی ایجاد کنند برخورد قانونی خواهد شد.

درپایان گزارشی ازطرف بخشداران مرکزی وکمالان برای بخش های خود ارائه داده شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 579
بازدید دیروز: 516
بازدید ماه:2527
بازدید سال:8232
بازدید کل:1929783