عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد


جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول باحضور احمد تجری مفردفرماندار،حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان،وطنی مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندارماه محرم را فرصت مناسبی برای شناخت اهداف قیام امام حسین (ع) ذکر کرد و اظهار داشت: انگیزه الهی عاشورا که در آن غیر از خدا راه نداشت، سبب شد که اهداف عاشورا و قیام اباعبدالله‏ الحسین(ع)، اهدافی مطابق با فطرت و سرشت تغییر ناپذیر انسان صورت گیرد.

تجری مفرد آزادى و آزادگی ، عرفان با دید حقیقت ، نماز و نیایش ، ایستادگی حق در برابر باطل ، سجده کردن در برابر حق و حقانیت را از اهداف قیام عاشورا بیان کرد.

وی گفت:این ایام فرصتی مغتنم، سرمایه‌ای ارزشمند و نعمتی الهی است که می‌تواند نمایانگر مکتب و مرام مسلمانان و شیعیان جهان باشد.

فرماندار اظهار داشت: باید نسبت به پیام قیام امام حسین(ع) و ترویج آن در جامعه تلاش کرد.

تجری مفرد گفت:تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع باید سر لوحه کار تمام ادارات باشد.

وی در ادامهافزود:رعایت مسائل فرهنگی و دینی و شئونات اسلامی باید در ادارات و نهادها بیشتر باشد چون نگاه مردم و جامعه ابتدا به ما مسئولین است .

فرمانداراظهارداشت: امید است که به تأسی از دولت تدبیر و امید و با توجه به منویات مقام معظم رهبری بتوانیم با اقدامات برنامه ریزی شده فضای شهرستان را به سمت توسعه، پیشرفت و سلامت پیش ببریم و از مسئولیت خدمت که توفیقی الهی است بتوانیم سربلند بیرون بیاییم.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان علی اباد کتول ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت:ماندگاری عاشورا نماد حقانیت حرکت امام حسین (ع) است،حرکت هایی بر مبنای باطل نهادینه می شود ماندگاری ندارد اما حرکت امام حسین بر اساس اصول اسلام ناب محمدی وجاوذان و ماندگار بود.

وی ماندگاری عاشورا را نماد گذشت و اجرای امر به معروف و نهی از منکردانست و افزود عشق وعلاقه و ارادت مردم به نهضت عاشورا هرساله بیشتراز قبل می شود و گسترش میدانی در این امر توسعه یافته است،علی رغم تمام مخالفت های کفار نهضت عاشورا در جهان ماندگار شد.

حجت الاسلام موسوی گفت: در ماه محرم عزاداری ها باید اثر گزار باشدعزاداری هایی که معقول و درست باشد.

وی در ادامه تاکید کرد:مردم و مسولین باید امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند زیرا در جوامع اسلامی وجود این فریضه باعث عدم ایجاد ناهنجاری های اجتماعی است کمااینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه و تکلیف واجب در اسلام است.

وطنی گفت مدیران و مسولان ما همچون امام حسین(ع) در برابر مشکلات و مسائل مختلف در جامعه مقاومت و ایستادگی کنند تا جامعه ای موفق در تمام زمینه ها داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطر نشان کرد:امیدواریم که همگی هم به دنبال افزایش علم و هم به دنبال افزایش انگیزه باشیم تا در سخت ترین شرایط همچون امام حسین(ع) کشورمان رابه سمت و سوی پیشرفت و ارتقاء درجه در مراحل علمی و اقتصادی سوق دهیم.

وی عامل داشتن جامعه ای سالم و کارآمد و توانمند را داشتن مدیران و مسولان توانمند دانست و گفت:با داشتن مدیران توانمند و کار آمد می توانیم جامعه را از حالت بحران و مشکلات اقتصادی و…نجات دهیم.

وطنی در خصوص آموزش و پرورش گفت:موقعیت استان ما موقعیت خوبی نبوده زیرا که ریشه خوبی نداشته است.

وی تصریح کرد:ما از لحاظ امکانات و فضا از میانگین کشور پایین تر هستیم و از لحاظ فضای اردوگاهی و سرانه ی دانش اموزی کشور که آمارش ۵متر مربع است استان ما به ۱متر مربع نمی رسد.

مدیرکل اموزش و پرورش گلستان گفت:بیش از نیمی از مدارس استان ما فاقد نمازخانه مستقل می باشند و حدود ۴۰درصد فضاهای ما تخریبی است که باید باز سازی شود.

وطنی اظهارداشت:علم باید با تغیر رفتار همراه باشد و این تغییر با آموزش انجام می پذیرد.

وی در پایان اضافه کرد:یکی از عوامل بیکاری، نیاوردن و تحصیل نکردن افراد در رشته های مورد نیاز جامعه دانست و برای کاهش بیکاری باید رشته های متناسب با نیاز جامعه و بازار کار در دانشگاه برای تربیت هنرجویان و دانشجویان ایجاد گردد.

جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه شورای اداری علی آباد کتول برگزارشد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:4908
بازدید سال:10613
بازدید کل:1932164