عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدارمدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بافرماندار


دیدارمدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بافرماندار

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدارمدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بافرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،مهندس کمال غریبی مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بااحمد تجری مفرد درخصوص طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری دیداروگفتگوکرد.

فرماندارگفت:با توجه به نقش کشاورزی در تامین اقتصاد خانوارهای ماامسال، باید سرمایه گذاری و توجه به این بخش افزایش یابد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه سال گذشته از مشکل کمبود منابع آب کشاورزی رنج می بردیم اما با وحدت و همدلی مسئولان و کمک روسای اداره های مرتبط توانستیم این مشکل را تا حد زیادی برطرف کنیم و میزان خسارت شالیکاران را کاهش دهیم.

تجری مفرد در بخشی دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه رونق اقتصادی، افزایش تولید، افزایش سرمایه و ایجاد اشتغال پایدار و مولد از مهمترین دستاوردهای توسعه بخش کشاورزی است، افزود: توسعه بخش کشاورزی، نقش مهمی در رونق اقتصادی، خدماتی و رفاهی روستا خواهد داشت و منجر به کاهش وابستگی روستاها به شهر و تثبیت جمعیت روستا، ایجاد انگیزه تولید و به تبع آن ایجاد اشتغال و ثروت خواهد شد که به خاطر همین باید به کشاورزان کمک شود.

مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، گفت: طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری استان "نسق های زراعی" با استفاده از منابع اعتباری فاینانس باید انجام شود.

وی اظهارکرد:جهاد کشاورزی گلستان در نظر دارد طرح تجهیز نوسازی اراضی کشاورزی (نسق های زراعی) با استفاده از منابع اعتباری فاینانس در دراین شهرستان وچند شهردیگردراستان را مطالعه و اجرا کند.

وی مزایای اجرای طرح را، صرفه جویی در مصرف آب و افزایش راندمان آبیاری، توزیع یکنواخت آب در اراضی زراعی، امکان یکجا زراعی و کشت یکپارچه، افزایش تولید در واحد سطح، حفظ و احیاء خاک و جلوگیری از فرسایش و بهره برداری بهینه از آب و خاک برشمرد.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 104
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1341
بازدید سال:7046
بازدید کل:1928597