عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای زکات باحضورمعاون فرماندار علی آباد کتول


جلسه شورای زکات باحضورمعاون فرماندار علی آباد کتول

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه شورای زکات باحضورمعاون فرماندار علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه شورای زکات باحضوردکتر زنگانه معاون فرماندار علی آباد کتول حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان برگزارشد.

معاون فرمانداردرسخنانی با بیان اینکه شهرستان همواره در مسائل و موضوعات دینی و اعتقادی پیش قدم بوده، اظهار داشت: امیدواریم در شورای زکات شهرستان سیاست گذاری مناسبی همراه با جذابیت های لازم انجام شود.

وی افزود:حکومت ،حکومت اسلامی است ودر سایه اسلام ودین جامعه راتقویت وبا ترویج وتبلیغ این امر گام مهمی را در این مسیر برداریم.

فرماندار اسلدرادامه زنگانه با بیان اینکه ‌آشنایی مردم با فواید و تأثیرات زکات موجب احیای گسترده‌تر این فریضه دینی می‌شود، افزود: بایستی برای فرهنگسازی و ترویج فرهنگ زکات در جامعه از شیوه های جذاب استفاده کرد که رسانه ها نیز در این خصوص می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

حجت السلام موسوی امام جمعه اظهارداشت:امر زکات امری الهی و موجبات اعمال نیک در این دنیا و در آخرت است و باید به این مقوله توجهی ویژه کرد.

امام جمعه دراین جلسه گفت:شورای زکات به نحو مطلوبی کارها را پیگیری می کند و وظیفه ما مسولین حمایت و تبلیغ از این امر مهم می باشد.

امام جمعه نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت زکات در اسلام اظهار داشت: کلمه زکات 32 بار در قرآن کریم آمده است، کلمه مبارک و برکت هم به همین میزان در قرآن استفاده شده، باید از این تقارن استفاده کنیم که زکات مبارک است و باعث ترقی و رشد برای مال انسان است.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) نیز میفرمایند« اگر می خواهید مالتان زیاد شود زکات بدهید» ادامه داد: بنابراین زکات باعث تعالی روح و برکت مال می شود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از اهتمام مسئولان شهرستان برای ترویج فرهنگ پرداخت زکات، به مباحثی همچون شیوه های تبلیغات و اطلاع رسانی، جمع آوری زکات، مصرف زکات در جامعه و مستندسازی آثار و برکات آن در زندگی فردی و اجتماعی توضیحاتی پرداخت.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1329
بازدید سال:7034
بازدید کل:1928585