عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست خبری فرمانداری علی آباد کتول به مناسبت آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش


نشست خبری فرمانداری علی آباد کتول به مناسبت آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نشست خبری فرمانداری علی آباد کتول به مناسبت آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش

فرماندار علی آباد کتول وضعیت 11 مدرسه، یک سالن ورزشی، یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکز آموزش و پژوهش فرهنگیان گلستان شعبه این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، احمد تجری مفرد در نشست با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: شورای آموزش و پرورش علی آباد کتول در راستای بهبود روند تعلیم و تربیت دانش آموزان این شهرستان، 17 مصوبه در 2 حوزه نرم افزاری و سخت افزاری تصویب کرد.

وی با تشریح عملکرد شورای آموزش و پرورش علی آباد کتول در حوزه سخت افزاری و فضاهای آموزشی، اظهار کرد: عملیات اجرایی 11 مدرسه با همکاری سازمان نوسازی مدارس آموزش و پرورش، بنیاد برکت و خیرین مدرسه ساز از سال گذشته با هدف بهبود کیفیت فضاهای آموزشی مدارس شهرستان علی آباد کتول آغاز شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول با اشاره به همکاری سازمان نوسازی مدارس در ساخت و مقاوم سازی5 مدرسه و یک سالن ورزشی، تصریح کرد: در حال حاضر مدارس سایت مسکن مهر الازمن و روستای بدراق نوری بهره برداری شده و مدرسه شهر سنگدوین نیز در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

تجری مفرد همچنین از ساخت سالن ورزشی دکتر شریعتی مدرسه علامه طباطبایی توسط سازمان نوسازی مدارس خبر داد و افزود: مدرسه روستای قره بلاغ نیز با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و خیرین مدرسه ساز مقاوم سازی و عملیات ساخت مدرسه رازی علی آباد کتول نیز به تازگی آغاز شده است.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول در ادامه به ساخت 4 مدرسه توسط بنیاد برکت در روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: مدارس روستاهای بهلکه نفس، مهدی آباد، قوشکرپی و اودک دوجی توسط بنیاد برکت در حال ساخت است.

وی همچنین با قدردانی از همت خیرین مدرسه ساز برای ساخت فضاهای آموزشی در این شهرستان، عنوان کرد: فضای آموزشی مدارس محمدآباد کتول و کوزه لی بسیار فرسوده بود که خوشبختانه توسط خیرین در حال ساخت بنای جدید مدارس در این روستاها هستیم.

تجری مفرد در بخش دیگری از سخنان خود از ساخت 2 کلاس آموزشی توسط بسیج سازندگی این شهرستان در روستای کوچک استاجیق خبر داد و گفت: عملیات اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین مرکز آموزش و پژوهش فرهنگیان استان گلستان شعبه علی آباد کتول از محل اعتبارات ملی در حال انجام است که تلاش می کنیم آن ها را در سال آینده به بهره برداری برسانیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول در بخش پایانی صحبت های خود به عملکرد این شورا در حوزه نرم افزاری و آموزشی اشاره کرد و گفت: اجرای طرح هایی مانند شورای دانش آموزی، شهردار و پلیس مدرسه زمینه ساز آموزش دموکراسی به دانش آموزان و در دست گیری مسئولیت های مهم کشور در آینده است.

تجری مفرد با تاکید به نقش آموزش در ترویج فرهنگ اسلامی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه، تاکید کرد: اگر بخواهیم جامعه ای سالم، شهروندانی قانون مدار و مدیرانی موفق در جامعه داشته باشیم، باید سبک زندگی اسلامی را در مدارس به دانش آموزان بیاموزیم.

نشست خبری فرمانداری علی آباد کتول به مناسبت آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش

 

نشست خبری فرمانداری علی آباد کتول به مناسبت آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 97
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1334
بازدید سال:7039
بازدید کل:1928590