عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هدف از برگزاری انتخابات نشان دادن مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی می باشد


هدف از برگزاری انتخابات نشان دادن مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی می باشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

هدف از برگزاری انتخابات نشان دادن مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی می باشد

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری علی آباد کتول،جلسه شورای اداری بخش کمالان باحضور احمد تجری مفردفرماندارشهرستان علی آباد کتول،میردیلمی بخشدارکمالان،حجت اسلام والمسلمین قاسمی امام جمعه فاضل آباد در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزارشد.

فرماندارگفت:درطی این سی وهشت سال دستاوردها و برکات بسیار زیادی از انقلاب برای کشور ما حاصل شده که باید قدر بدانیم و همه مدیران ومسئولین وظیفه دارنددر قبال حمایت از انقلاب و ارزشهای آن و آگاه سازی مردم در جهت برگزاری جشنهای انقلاب تلاش نمایند.

وی اجرای برنامه های جدید و جذاب در دهه فجر را خواستار شد و گفت: وظیفه ما این است که بستر سازی کنیم تا بتوانیم برنامه های متنوع و خوبی را در سطح شهرستان داشته باشیم.

تجری مفرد با بیان اینکه دشمنان انقلاب، راهپیمایی ها و همه برنامه‌های ما را زیر نظر قرار می‌دهند گفت: نقش مؤثر و راهبردی مردم در صحنه های مختلف مورد نیاز انقلاب است و امروز هم با حضور در برنامه های دهه فجر، انقلاب اسلامی را یاری نمایند و مراقب باشیم حرکتی انجام نشود که دشمن بتواند از آن سوء استفاده کند.

درادامه فرماندار در مورد انتخابات اظهارداشت:هر چقدر اين مشاركت و حضور مردمي در پاي صندوق هاي راي گسترده و باشكوه تر باشد عزت و اقتدار كشور و نظام افزایش خواهد یافت.

رئیس ستادانتخابات شهرستان علی آباد کتول با تاکید بر تعامل و هماهنگی بیشتر بین اعضای هیات های اجرایی و نظارت افزود: دست اندرکاران انتخابات و هیات های نظارت از تک تک آراء مردم پاسداری و انتخابات سالم را برگزار خواهند کرد.

در ادامه فرماندار گفت: هدف از برگزاری انتخابات نشان دادن مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی می باشد و وظیفه ماها فقط اجرای دقیق قانون و جلوگیری از اعمال نظرهای غیر قانونی می باشد که بحمد الله نیز تابحال همین طور بوده است و این در نهایت خود مردم هستند که کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب و معرفی خواهند کرد .

درپایان فرماندارضمن تبریک برجام اظهارداشت: تیم هسته ای، مورد تایید مقام معظم رهبری بوده و تمام فعالیت های این تیم، با نظارت مستقیم ایشان صورت گرفته است و برجام هسته ای در تبعیت از امر رهبری صورت گرفته است و جریان های دلسوز نظام هم از آن دفاع می کنند.

در ادامه حجت اسلام والمسلمین قاسمی امام جمعه فاضل آباد بااشاره به تکریم ارباب رجوع ازتوصیه های امامان گفت:مهترین مسئله ای که امامان به حاکمان توصیه کرده اند احترام به مردم وسهولت در کارمردم برای رضایت آنان وخداست.

سید رحمت میردیلمی بخشدارکمالان ضمن تبریک پیروزی دیپلماسی برجام گفت:ازمردم عزیز که دراین سالها بااقتدارمقاومتی خود در مقابل استکبارایستادگی کردند که باصبرخود دربه ثمررسیدن برجام نقش داشتند تشکرکرد.

بخشداردر موردانتخابات افزود:انتخابات یکی ازمهمترین اتفاقات درجهت سرنوشت مردم می باشد وبرگزاری انتخابات صحیح وعادلانه وبه دوراز هرگونه تنش راوظیفه مدیران مرتبط دانسته وازمرم خواست باحضورحداکثری خود ازولایت ونظام حمایت نموده وباحضور حداکثری دوباره حماسه ای دیگررارقم زنند.

درپایان میردیلمی اظهارداشت:کمیته بانوان وامورخانواده بخش کمالان باحضوربیش ازیکصد نفراز بانوان فعال ونخبه بخش کمالان فعالیت خودراباهدف شناسایی استعداد ها ورفع مشکلات بخش خانواده وحضور هرچه بهترآنها درصحنه های فرهنگی اجتماعی آغازکرد.

هدف از برگزاری انتخابات نشان دادن مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی می باشد

 

هدف از برگزاری انتخابات نشان دادن مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی می باشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 104
بازدید دیروز: 195
بازدید ماه:1536
بازدید سال:7241
بازدید کل:1928792