عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه توجیهیِ بازرسان انتخابات برگزار شد


جلسه توجیهیِ بازرسان انتخابات برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه توجیهیِ  بازرسان انتخابات  برگزار شد

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری،جلسه توجیهی بازرسان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باحضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول در محل سالن اداره راه وشهرسازی برگزار شد.

فرماندارانتخابات را یکی از مصادیق مردم سالاری دینی و نمود مشارکت مردم در اداره جامعه و تعیین سرنوشت خود دانست و گفت : ملت انقلابی ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب با حضور گسترده خود در تمامی انتخابات ، این وظیفه قانونی و تکلیف شرعی را به خوبی انجام داده اند.

تجری مفرد با قدردانی از بازرسان انتخابات در پذیرفتن این کار مهم، آنها را امینی از سوی مردم، نظام، دولت و ملت توصیف کرد.

وی اولین رسالت انجام هر کاری را خوب یادگیری آن کار عنوان کرد و افزود : کسانی که در حوزه بازرسی کار را عهده دار شدند باید چارچوب کار را به خوبی بشناسند توصیه و انتظار من از شما این است که آشنایی و آگاهی با حوزه فعالیت خود داشته باشید قوانین را مطالعه کرده و به خوبی در انتخابات اجرا نمایید.

تجری مفرد شناخت عوامل شعبه اخذ رأی را زمینه ساز تعامل و همکاری بازرس با سایرین دانست و خاطرنشان کرد: بازرس یک شعبه رأی گیری باید نسبت به سایرین قوانین انتخاباتی را بهتر بداند و بر اساس قانون ،کار خود را به نحو احسنت انجام دهد.

وی با استناد به فصل ششم قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و فصل چهارم انتخابات مجلس خبرگان رهبری خواستار مطالعه دقیق قوانین توسط بازرسان شد و ابراز داشت: دانش کافی از قوانین مربوطه ، لازمه ی انجام هر کاری است در صورت عدم اطلاع کافی از ضوابط قطعاً نمی توان کار را به خوبی انجام داد این قوانین شامل تمامی بخشها اعم از تبلیغات نامزد های انتخابی و در مراحل قبل ، حین و بعد از انتخابات میشود.

تجری مفرد با برشمردن وظایف یک بازرس شعبه اخذ رای تصریح کرد : کار بازرسی مچ گیری نیست بلکه هدایت ، اصلاح و همکاری جهت تسهیل در امور انتخابات است عوامل صندوق اعم از عوامل اجرایی ، نظارت و بازرسی با همکاری هم باید انتخابات را برگزار نمایند که خروجی این همکاری علاوه بر رضایت خداوند متعال اجرای انتخاباتی با شکوه مبتنی بر قانون است.

جلسه توجیهیِ  بازرسان انتخابات  برگزار شد

 

جلسه توجیهیِ  بازرسان انتخابات  برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 725
بازدید دیروز: 516
بازدید ماه:2673
بازدید سال:8378
بازدید کل:1929929