عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


اولین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اولین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،اولین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول باحضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول،حجت الاسلام علی خیرخواه رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور،عابدی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان ومدیران شهرستان در محل فرمانداری برگزارشد.

تجری مفرد گفت: اقتصاد مقاومتی از مولفه و برنامه های بنیادین اقتصادی کشور برای رسیدن به توسعه با بهره مندی از توان داخلی است که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و دولت هم آنرا به عنوان یک راهبرد اساسی در برنامه های خود مورد عمل قرار داد.

وی افزود: مقام معظم رهبری مدظله العالی در اعلام برنامه های اساسی کشور همه ساله در ابتدای سال شعاری را اعلام می کنند که لازم است همه آن را مبنای کار خود قرار دهند و به آن پایبند باشند که عمل کردن به شعارهای هرساله رهبری خود موجب شکوفایی همه جانبه کشور است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با روی کار آمدن دولت یازدهم این سیاست در دستور کار قرار گرفته افزود: دولت در عمل ثابت نموده که به توان و استعدادهای داخلی اعم از نیروی انسانی ماهر و همچنین امکانات مادی داخلی اعتقاد دارد و طی این مدت توانسته رشد اقتصادی را آغاز نماید.

فرماندارعلی آباد کتول با بیان اینکه سیاست دولت در سال جدید تاکید بر اقتصاد مقاومتی و محقق نمودن منویات رهبری است اضافه کرد: خوشبختانه دولت با اعتقاد به بنیانهای داخلی امسال عزم خود را جزم نموده تا به برنامه های اقتصادی خود شتاب دهد و در این راستا بدنبال حل مشکلات واحدهای تولیدی است .

وی افزود: ما نیز بدنبال آن هستیم تا در سطح شهرستان با بهره مندی از توان داخلی زمینه های لازم را برای فعال نمودن واحدهای تولیدی فراهم سازیم .

حجت الاسلام والمسلمین خیرخواه رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور امروز (25فروردین) درجلسه شورای اداری علی آبادکتول با تاکید بر استفاده از ماه رجب اظهار داشت: در ماه رجب بایدکاری کنیم که اندیشه ما توحیدی باشد تا انشاالله این ماه زمینه ای برای نزدیکی هرچه بیشتر به خدا باشد.

وی افزود: انسان اگر بتواند در افکار و اندیشه اش موحد باشد می تواند از شرک دوری کند.

حجت الاسلام خیرخواه با اشاره به گروه هایی همچون داعش تصریح کرد: در عصر حاضر کسانی در عرصه های بین المللی هستند که با شرک مبارزه می کنند اما خود مشرک واقعی هستند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: ماباید در زندگی تمرین کنیم که هیچ چیزی به جز خدا و اندیشه الهی مد نظر نداشته باشیم.

وی صداقت را اولین گام در این مسیر یادکرده و اذعان داشت: صداقت درگفتار و رفتار دو لازمه حرکت در مسیر توحید است که اگر انسان صداقت در گفتار داشته باشد سخنانش بر دل می نشیند.

حجت الاسلام خیرخواه به مدیران دستگاهها تاکیدکرد: صداقت در رفتار نیز مسئله حائز اهمیتی است که مخاطب اگر صداقت در رفتار را ببیند حتی اگر کارش انجام نشود رضایت مند از نزد شما خواهد رفت.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور همچنین گفت: در این عالم همه چیز نزد خدا مفتوح است شاید در نظر ما فراموش شود اما نزد خداوند هیچگاه فراموش نمی شود.

عابدی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای این است که اقتصاد کشور بتواند روی پای خود بایستد و از رشد مستمر و پایدار برخوردار بوده و در عین حال در برابر شوک‌های خارجی نیز مقاومت داشته باشد.

وی با تاکید براینکه این نخستین بار است که یکسری از سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تا این حد مورد توجه یک دولت قرار می‌گیرد، افزود: دولت تدبیر و امید پس از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی،‌ وقت ویژه‌ای برای تدوین راهکارهای اجرایی این سیاست‌ها صرف کرده است و در تهیه و تدوین برنامه ی ششم توسعه کشور نیز تلاش دولت این بوده که روح حاکم بر برنامه ششم توسعه مبتنی بر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی باشد.

اولین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

اولین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 117
بازدید دیروز: 583
بازدید ماه:9261
بازدید سال:14966
بازدید کل:1936517