عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همایش شوراهای اسلامی «بخش کمالان» برگزارشد


همایش شوراهای اسلامی «بخش کمالان» برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همایش شوراهای اسلامی «بخش کمالان» برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول،همایش شوراهای اسلامی شهروروستای بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول باحضوردکترزنگانه معاون فرماندارعلی آباد کتول،سید رحمت میردیلمی بخشدارکمالان،حجت الاسلام والسملمین قاسمی امام جمعه فاضل آباد، میرباقری مدیر کل اداره امور سیاسی و انتخابات استانداری گستان و شوراهای شهر و روستای بخش کمالان به همراه خانواده هایشان، در سالن ورزشی دخانیات فاضل آباد برگزار شد.

دکترمحمد جواد زنگانه معاون فرماندار شهرستان علی آباد کتول در این همایش با تشریح وظایف و ویژگی های شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: شوراهای شهر و روستا پیش از اجرای ساخت و سازها و حفاری های غیر مجاز، این موضوعت را به دادستانی و مراجع قانونی ذیربط اطلاع دهند تا از هدر رفتن سرمایه و تخریب محیط زیست پیشگیری شود.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و کمبود آب شرب شهروندان، تاکید کرد: شوراها و دهیاران توجه داشته باشند که آب شرب برای استفاده در بخش کشاورزی مصرف نشود چرا که در این صورت با کمبود آب آشامیدن در تابستان مواجه خواهیم شد.

زنگانه همچنین با تاکید بر لزوم پرهیز شوراییان از اختلافات بیهوده، گفت: وظیفه اصلی شوراهای شهر و روستا خدمت به مردم است، لذا تلاش کنند با حفظ همدلی و همزبانی، وحدت میان خود و مردم را تحکیم کنند.

وی در ادامه با اشاره به جذب اعتبارات 883 میلیارد ریالی برای اجرای پروژهای مختلف شهرستان در دولت تدبیر و امید، افزود: با جذب این اعتبارات 335 پروژه در روستاها و شهرهای شهرستان علی آباد کتول اجرا شد که البته این مهم با همیت مردم تحقق یافت.

سید علی میرباقری مدیرکل اداره امور سیاسی و انتخابات استانداری گلستان نیز در این مراسم، شوراهای اسلامی شهر و روستا را نهادی مقدس برای خدمت گزاری به مردم دانست و گفت: گره گشایی کار مردم در شوراها از طریق شور و مشورت اتفاقی مهم بود که با تشکیل شوراها رخ داد.

وی همچنین خطاب به شوراها تاکید کرد: در امر شورایی منیت ها را باید کنار بگذاریم و از اعمال نظرات و سلایق شخصی که به مصلحت جامعه نیست، بپرهیزیم.

شایان ذکراست این مراسم باهماهنگی فرمانداری علی آباد کتول،بخشداری کمالان وشهرداری فاضل آباد برگزارشد.

 

 همایش شوراهای اسلامی «بخش کمالان» برگزارشد

 

همایش شوراهای اسلامی «بخش کمالان» برگزارشد

 

همایش شوراهای اسلامی «بخش کمالان» برگزارشد

 

همایش شوراهای اسلامی «بخش کمالان» برگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1297
بازدید سال:7002
بازدید کل:1928553