عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای هماهنگی درفرمانداری برگزارشد


جلسه شورای هماهنگی درفرمانداری برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه شورای هماهنگی درفرمانداری برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی(نیمه شعبان،سوم خرداد،پانزده خرداد)باحضور دکترزنگانه معاون فرمانداردر محل فرمانداری برگزارشد.

در این جلسه ابتدا مطلبی معاون فرماندارعلی آباد کتول ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و رشادتهای دلیر مردان جبهه های حق علیه باطل و تبریک ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز که تقارن شده با سوم خرداد بر شرکت گسترده و همه جانبه ادارات و اجرای برنامه های تدوینی از سوی ستاد در بزرگداشت این روز بزرگ ، روز ملی مقاومت ، ایثار و پیروزی تاکید نمودند.

معاون فرماندارنیمه شعبان را بهترین فرصت برای افزایش امید و نشاط در جامعه ارزیابی و اظهار کرد:در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی ، اعیاد شعبانیه بویژه عید نیمه شعبان بهترین فرصت برای ایجاد فضای نشاط آور معنوی در میان جوانان است.

وی با تاکید بر مردمی اجرا شدن و برنامه ریزی منسجم برای اعیاد نیمه شعبان اظهار امیدواری کرد:امسال با شکوه تر از سالهای گذشته اعیاد اسلامی به ویژه جشن نیمه شعبان با مشارکت حداکثری مردم و جوانان برگزار شود.

زنگانه به شخصیت والای امام خمینی (ره) اشاره نمود و اظهار داشت : معرفی شخصیت والای ایشان به نسل جوان در جامعه امری بسیار ضروری می باشد و انتقال افکار و آثار آن حضرت به نسل های آینده وظیفه اصلی مسئولان و دستگاههای فرهنگی می باشد .

معاون فرماندارعلی آباد کتول با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کرد : تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان از تمام امکانات و تجهیزات موجود برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) استفاده کنند تا با شکوه‌تر از همیشه این مراسم در سطح شهرستان برگزار شود .

وی افزود: جلوگیری از تحریف واقعه 15 خرداد و آشکار شدن زوایای پنهان آن نیازمند تلاش جدی است و این مهم، راه اندازی دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد و حضور مسئولان و آحاد مردم را در این صحنه می طلبد.

زنگانه با تاکید بر اجرای برنامه های مفهومی و پرمحتوا در 14 و 15 خرداد اظهار داشت: هر ساله در ایام خردادماه، مراسم و برنامه های متنوعی در سطح شهرستان به اجرا در می آیند و امسال نیز با برنامه های مختلف از جمله یادواره طلوع خرداد در صدد اجرای هر چه بهتر و منسجم تر این برنامه ها هستیم.

معاون فرماندارهمکاری و همیاری سایرادارات را برای اجرای هر چه بهتر برنامه های خرداد ماه ضروری دانست و گفت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین واقعه 15 خرداد و آشنایی نسل جوان با ابعاد مختلف این واقعه تاریخی است و نیاز است همه با انسجام، وحدت و همدلی در راستای هر چه بهتربرگزار شدن برنامه ها تلاش کنند

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 288
بازدید ماه:4901
بازدید سال:10606
بازدید کل:1932157