عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » كمبود نقدينگي و سرمايه در گردش، و احدهاي توليدي گلستان را رنج مي دهد


كمبود نقدينگي و سرمايه در گردش، و احدهاي توليدي گلستان را رنج مي دهد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

كمبود نقدينگي و سرمايه در گردش، و احدهاي توليدي گلستان را رنج مي دهد

 نشست واحدهاي توليدي شهرك صنعتي علي آبادبااحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول،نوروزی نماینده مردم علی آباد درمجلس شورای اسلامی ورحمن محمد زاده مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان گلستان به منظور رفع مشکلات کمبود نقدینگی شرکت ها.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول پس ازشنیدن صحبتهای،مدیران واحدهاي توليدي شهرك صنعتي در رابطه با بالا بودن سود بانکی گفت: درست است که ما نمی توانیم به صورت مستقیم سود بانکی را کاهش بدهیم، اما ما نباید خود را جدا از حاکمیت بدانیم و می بایست با انتقال درست مطالب به مدیران مربوطه اقدامات لازم راانجام دهیم.

وی گفت: جلسه ای با مسئولین ادارات ذیربط که به دلائل مختلف شما با آنها سروکار دارید و با برخی از آنها نیز دچار مشکل هستید، تشکیل خواهیم داد و با حضور شما در آنجا موضوعات را به صورت ریزتر بررسی خواهیم کرد تا به امید خداوند مشکلات برطرف بشود.

نماینده مردم علی آباددرمجلس شورای اسلامیدرنشست با واحدهاي توليدي شهرك صنعتي علي آباد اظهار داشت: اين موضوع در نشست نمايندگان مجلس با رئيس جمهور مطرح شد و ايشان نيز بر عزم جدي دولت براي رفع مشكلات پيش روي واحدهاي توليدي تاكيد كردند.

نماينده مردم علي آبادكتول در مجلس شوراي اسلامي گفت: كمبود نقدينگي و سرمايه در گردش، واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي را رنج مي دهد.

وي افزود: استان گلستان توانمندي هاي فراواني در زمينه صنعت دارد ولي هنوز بسياري از واحدهاي توليدي با ظرفيت ناچيز در حال فعاليت هستند.

وي ادامه داد: در زمان حاضر ركود بر صنعت يايه افكنده است و اگر اين استان بخواهد از اين وضعيت نجات پيدا كند بايد ظرفيت شهركهاي صنعتي افزايش پيدا كند.

نوروي با تاكيد بر اينكه دست صنعتگر بايد از سوي متوليان امر گرفته شود يادآور شد: دولت برنامه هاي خوبي را براي حمايت از توليد در دستور كار خود قرار داده و انتظار است با ابلاغ بسيته حمايتي توليد بخشي از نيازهاي واحدهاي توليدي مرتفع شود.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان گلستان نيز گفت: اين شركت همزمان با ايجاد امكانات زيربنايي در حوزه جذب سرمايه گذاري نيز تلاش هايي را انجام داده است.

رحمن محمدزاده افزود: يكي از مشكلات اساسي توليد در استان سرمايه در گردش است و اين مساله در روند توليد برخي از واحدهاي توليدي وقفه ايجاد كرده است و ظرفيت توليد تعداد ديگري از واحدهاي توليدي نيز كاهش يافته است.

وي گفت: براي رفع اين مشكلات نياز است سرمايه در گردش و سرمايه در ثابت مورد نياز واحدهاي توليدي تامين شود تا توسعه در استان اتفاق بيفتد.

دراین جلسه هرکدام از مدیران واحدهای تولیدی به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 100
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1337
بازدید سال:7042
بازدید کل:1928593