عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دهیاران خدمات دولت را به درستی اطلاع رسانی کنند


دهیاران خدمات دولت را به درستی اطلاع رسانی کنند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دهیاران خدمات دولت را به درستی اطلاع رسانی کنند

معاون فرماندار علی آبادکتول با گله مندی از رسانه ملی در همراهی با دولت گفت: دولت تدبیر و امید مظلوم ترین دولت هاست و لذا انتظار می رود دهیاران به دور از هرگونه دروغ و اضافه گویی خدمات و اقدامات دولت را به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،محمدجواد زنگانه معاون فرماندار علی آبادکتول در کارگاه آموزشی راه اندازی وبسایت خبری دهیاری های شهرستان علی آبادکتول گفت: یکی از ابعاد توسعه پایدار عدالت محوریست که بر سه نوع عدالت توزیلی، رویه ای و مراوده ای استوار می باشد.

زنگانه با ارائه تعاریف سه گانه عدالت افزود: دهیاران باید در ارائه خدمات به روستائیان از جمله انجام و تدوین قانون و مقررات و توزیع امکانات و خدمات در نقاط مختلف عدالت محوری را مد نظر داشته باشند.

معاون فرماندار علی آبادکتول در ادامه بر لزوم اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید یکی از مظلوم ترین دولتهاست که متاسفانه حتی رسانه ملی که از بیت المال تامین می شود نیز به جای حمایت و همراهی دولت تبلیغاتی سوء را بر علیه دولت به راه انداخته است.

محمدجواد زنگانه با بیان اینکه رسانه ملی نباید در اختیار گروه یا حزب خاصی قرار بگیرد تصریح کرد: متاسفانه این بدترین نوع نگاه است که رسانه ملی دارد، زیرا کشور مابرای حفظ نظام در مرحله گذراز تحریم ها بیشتر از همه نیاز به وحدت و همدلی دارد.

معاون فرماندار علی آبادکتول اذعان داشت: حنجره ای که تخم نفاق و تردید را در بین مردم پخش کند و به جای امید ناامیدی را به جامعه ارائه کند حنجره دشمن است.

زنگانه با بیان اینکه امروز مردم هوشیار ما خائن را از خادم تشخیص می دهند، به دهیاران گفت: وظیفه ما و شما دهیاران است که امانت داری کنیم و فعالیت ها و خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید را به مردم برسانیم، اضافه گویی نکنیم و دروغ نگوییم بلکه واقعیت ها را به مردم بگوییم.

معاون فرماندار علی آبادکتول بااشاره بر لزوم حمایت از برجام گفت: برجام منافع خیلی ها را چه در داخل و چه در بیرون به خطر انداخته است، منافع افرادی که با سفره مردم و نیازهای اولیه مردم معامله سیاسی کردند.

وی همچنین تصریح کرد: هدف انقلاب ما اقتصادی نبوده ولی اقتصاد سالم، زندگی در رفاه و اشتغال جوانان حق مردم ماست.

جواد زنگانه تاکید کرد: ما برجام را برد برد تعریف کرده ایم اما دولتمردان ما برسر آرمانها و منافع این ملت باهیچ قدرتی کنار نخواهند آمد.

معاون فرماندار علی آبادکتول از دهیاران خواست تا ضمن اطلاع رسانی دقیق و صحیح به مردم، عدالت محوری را در همه امور خود مدنظر داشته باشند.

محمد جواد زنگانه در ادامه از دهیاران خواست تا با توجه به نزدیک شدن به فصل درو مزارع گندم و جو تمهیدات لازم را در خصوص آتش سوزی های احتمالی فراهم آورند.

معاون فرماندار علی آبادکتول همچنین با تاکید بر لزوم صرف جویی در مصرف آب به دهیاران گوشزد کرد: باتوجه به فصل تابستان و وجود گردشگران در این مناطق، دهیاران بر قانونمند شدن اماکن و ویلاهای استیجاری در روستاها دقت نظر داشته باشند.

دهیاران خدمات دولت را به درستی اطلاع رسانی کنند

 

دهیاران خدمات دولت را به درستی اطلاع رسانی کنند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1340
بازدید سال:7045
بازدید کل:1928596