عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اجرای برنامه های آموزشی لازمه های مدیریت مطلوب است


اجرای برنامه های آموزشی لازمه های مدیریت مطلوب است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اجرای برنامه های آموزشی لازمه های مدیریت مطلوب است

 کارگاه آموزشی مدل آنالیز SWOT با حضور فرماندار،مدیران و کارشناسان عضو شورای مدیریت بحران شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

احمدتجری مفرددراین کارگاه آموزشی بیان کرد:اجرای برنامه های آموزشی و توانمندسازی ویژه مدیران بحران یکی از لازمه های مدیریت مطلوب است.

وی اظهار کرد: اطلاع و آگاهی بر نقاط قوت جهت ارتقاء، دانستن نقاط ضعف جهت رفع و دانستن تهدیدها به منظور تبدیل به فرصت نمودن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رضا حاجیلری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان علی آبادکتول نیز در این نشست علمی کاربردی گفت: نیاز به ارزیابی یک عملکرد بالاخص در بخش عملیات پاسخگویی به حوادث، سوانح، رفع نواقص احتمالی جهت بهبود روند و ارائه خدمات مطلوب گام اول در ارتقاء توان مدیریتی و عملیاتی است.

وی تصریح کرد: اجرای کارگاه آموزشی آنالیز تحلیل نقاط قوت،نقاط ضف، فرصت ها و تهدیدها با عنوان SWOT با مشارکت دانشگاه علمی کاربردی هلال گلستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

حاجیلری داشتن اطلاعات دقیق و به موقع را در کنار فرآیند تجزیه و تحلیل اطلاعات، ارتقا دهنده کیفی عملکرد دانست و گفت: اطلاعات دقیق و به موقع در ایجاد روابط کارآمد و نهایتاً رضایت مندی از خدمات ارائه شده بسیار موثر است.

در ادامه این کارگاه آموزشی برنامه ریزی استراتژیک، تكنيك هاي برنامه ريزي راهبردي، چشم اندازهای ماموریتی مطابق با وظایف سازمان، استفاده از آنالیزSWOT و مزایا و محاسن این مدل دکتر مفتاح از اساتید دانشگاه به حاضرین ارائه شد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1297
بازدید سال:7002
بازدید کل:1928553