عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کارگاه آموزشی "روابط عمومی و کارکردهای رسانه ای برگزارشد


کارگاه آموزشی "روابط عمومی و کارکردهای رسانه ای برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

کارگاه آموزشی "روابط عمومی و کارکردهای رسانه ای برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،چهارمین کارگاه آموزشی "روابط عمومی و کارکردهای رسانه ای باحضورطهماسبی معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار،مدیران استانی،بخشداران ومسئولین روابط عمومی های فرمانداری ها وادارات استان در محل استانداری گلستان برگزارشد.

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار گلستان گفت: روابط عمومی ها محور توسعه در همه سازمانها و ارگان ها اعم از دولتی و غیر دولتی به شمار می روند و به دلیل نوع نگاهی که در حوزه کاری خود دارند، می توانند در تصمیم گیری های کلان و مدیرتی سازمان نقش آفرینی کنند.

"علی اصغر طهماسبی" در کارگاه آموزشی "روابط عمومی و کارکردهای رسانه ای" و چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان، اظهار کرد: جهان امروز، جهان ارتباطات و انفجار اطلاعات است و در چنین فضایی نقش روابط عمومی ها به واسطه وظیفه اطلاع رسانی اخبار حوزه های کاری، بسیار خطیر و تعیین کننده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان ادامه داد: اگر چه روابط عمومی ها باید همچون رسانه ای فعال در اطلاع رسانی عمل کنند، اما وظایفی فراتر از این نیز وجود دارد و شما می بایست چشم بینا و چراغ هدایت مدیران مجموعه خود باشید.

وی با بیان اینکه امروز بواسطه کثرت رسانه ها و شبکه های اجتماعی همه زیر ذره بین افکار عمومی قرار دارند، گفت: اعتقاد داریم مخفی کاری فایده ای جز زیاد کردن هزینه ها ندارد و روابط عمومی ها باید توجه داشته باشند که هیچ حیاط خلوتی در حوزه اطلاع رسانی برای خود قائل نشوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: درز اطلاعات و اخبار با وجود ابزارهای نوین، تلفن های همراه و شبکه های اجتماعی به راحتی اتفاق می افتد و عده ای نیز همواره در کمین چنین فرصتهایی برای تخریب، سوء استفاده و بزرگنمایی نکات منفی هستند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: باید فضای اطلاع رسانی به گونه ای باشد که با طرح انتقادهای سازنده و پرهیز از هرگونه بداخلاقی، در مسیر توسعه هر چه بیشتر استان و کشور گام برداریم.

وی در پایان بیان کرد: توسعه انسانی و فرهنگی، اساس توسعه در حوزه های دیگر است و اگر ما انسان توسعه یافته ای باشیم می توانیم خدمات بیشتر و بهتری را به مردم ارائه دهیم.

کارگاه آموزشی "روابط عمومی و کارکردهای رسانه ای برگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 195
بازدید ماه:1437
بازدید سال:7142
بازدید کل:1928693