عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان باحضوردکترزنگانه معاون فرمانداروکلیه اعضاءدر محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

در این جلسه دکترزنگانه معاون فرماندار ضمن تسلیت اربیعن حسینی و تبریک فرا،رسیدن هفته بسیج گفت: هدف از تشکیل چنین کارگروهی را ارتقاء "سرمایه ها "و تعامل " اجتماعی و فرهنگی ، کاهش آسیب های اجتماعی و فراهم آوردن بستر لازم به منظور مشارکت گسترده مردم در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرستان برشمردند .

وی در ادامه خاطر نشان کردند: بهر حال امروز جامعه درگیر آسیب های اجتماعی و فرهنگی فراوانی است که اگر چه به طور کلی ریشه کن نمی شود اما میتوان با ارائه راهکار های عملی و نیز تقویت اعتقادات دینی در جامعه از رشد سریع آنها جلوگیری نمود .

زنگانه اظهار داشت:از جمله کارگروه هایی که میتواند در بررسی آسیب های اجتماعی بسیار موثر عمل کرده و به عنوان زیر مجموعه شورای اداری کارکرد موفقی داشته باشد کارگروه اجتماعی و فرهنگی است که با هدف ریشه یابی ناهنجاریهای اجتماعی و ارائه راهکار تشکیل میگردد .

درادامه معاون فرماندارگفت:براي جمع آوري و ساماندهي متكديان و حل اين مسئله اجتماعي مهم به همگرايي، همكاري و همفكري تمام دستگاههاي اجرايي شهرستان نياز است و مبارزه با اين آسيب اجتماعي كار يك دستگاه و نهاد نيست و مصمم هستیم این طرح را با جدیت دنبال کنیم.

وی به ناامن کردن فضای فعالیت و تکدی گری برای متکدیان در سطح شهر اشاره کرد و گفت:تکدی گری به عنوان آسيب اجتماعی، پدیده ایی ست که هم چهره شهر را نازیبا می کند و هم از سوی دیگر موجب نارضایتی شهروندان میشود وباید تلاش شود جلوی این معضل اجتماعی باهمکاری ادارات مرتبط گرفته شود.

درپایان حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود راارائه دادند وتصمیمات لازم گرفته شد.

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه کارگروه فرهنگی واجتماعی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 280
بازدید دیروز: 516
بازدید ماه:2228
بازدید سال:7933
بازدید کل:1929484