عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دعوت فرماندارعلی آباد کتول از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات


دعوت فرماندارعلی آباد کتول از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دعوت فرماندارعلی آباد کتول از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش کمیته اطلاع رسانی وتبلیغات ستاد انتخابات فرمانداری علی آباد کتول،احمد تجری مفرد فرماندارورئیس ستاد انتخابات شهرستان درپیامی از مردم شهرستان علی آباد کتول دعوت نمود تا با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در روز جمعه 29اردیبهشت، افتخار دیگری بر تاریخ درخشان خود به ثبت برسانند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

سلام و درود خداوند بزرگ به روان پاک امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی و شما مردم مؤمن، ولایتمدار، با بصیر و همیشه در صحنه شهرستان علی آباد کتول که با حضور چشمگیر خود درتمام مناسبتهای ملی ومذهبی، برگ زرینی از همدلی و همزبانی در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و بیعت با ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را به اثبات رساندید.

یقیناً حضور آگاهانه و باشکوه شما در انتخابات 29اردیبهشت بار دیگر با برگ رأی خود، بر ادامه راه امام راحل عظیم الشأن و شهیدان انقلاب اسلامی پافشاری کرده و علاوه بر انجام تکلیف الهی، در تعیین سرنوشت خود مستقیماً دخالت نماید و باشرکت در انتخابات از ارزش های انقلاب اسلامی عزیزمان پاسداری نماید.

اینجانب از مردم ولایت مدار شهرستان كه همواره در حمایت از آرمان های انقلاب و اسلام، از هیچ كوششی فروگذار نكرده اند دعوت می کنم تا با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در روز جمعه 29اردیبهشت، افتخار دیگری بر تاریخ درخشان خود به ثبت برسانند و با هر برگ رأی خود موجبات تداوم انقلاب اسلامی و افزایش هرچه بیشتر عظمت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان را فراهم نمایند. انشاءا...

احمد تجری مفرد

فرماندارورئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1300
بازدید سال:7005
بازدید کل:1928556