عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 1396برگزارشد


دومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 1396برگزارشد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 1396برگزارشد

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش گفت : با توجه به رشد فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، فکری ، تحوّل در آموزش و پرورش ضروری است .

به گزارش روابط عمومی فرماندار علی آباد کتول،دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور احمد تجری مفرد فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ، محمدرضا صالح آلوستانی مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش و سایر اعضاء تشکیل گردید .

احمد تجری مفرد فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان 14 خرداد سالروز رحلت امام راحل را تسلیت گفت و قیام 15 خرداد را گرامی داشت و افزود : انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با حضور پر شور مردم در لبیک به ندای مقام معظم رهبری برگزار گردید و مردم فهیم شهرستان نزدیک به 85 درصد در انتخابات شرکت نمودند که جای تشکر و سپاسگزاری دارد و موجب افزایش اقتدار نظام اسلامی شدند و از زحمات نیروی انتظامی ، امنیتی ، نظارت و اجرایی در برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت قدردانی کردند .

وی با اشاره به اینکه همه وظیفه داریم از ولایت و رهبری اطاعت نماییم اظهار داشتند:با توجه به رشد فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، فکری ، تحوّل در آموزش و پرورش ضروری است و در ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری مدیران و معلّمان اطلاعاتشان به روز باشد و در تدوین کتب درسی براساس سند تحوّل بنیادین برنامه ریزی نمایند .

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد : با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان همه ی دستگاه های اجرایی در برنامه ریزی اوقات فراغت همکاری نمایند تا جوانان در محیطی سالم پرورش یابند .

محمدرضا صالح آلوستانی مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان از سفره ی میهمانی خدا استفاده مطلوب نماییم و در ادامه گفت : غنی سازی اوقات فراغت دارای اهمیت است و با توجه به اینکه تابستان فصل تعطیلی مدارس است اما تربیت تعطیل نیست و خواستار همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط با اوقات فراغت شدند تا در اجرای برنامه های شهرستان همکاری لازم را صورت گیرد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان افزود : همانگونه که رهبر معظم انقلاب تأکید نمودند ، دانش آموزان به سمت رشته های فنی و حرفه ای سوق داده شوند و به حمدالله 52 درصد از دانش آموزان در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش اشتغال به تحصیل دارند که در اشتغال آنان بسیار مؤثر است .

وی اذعان داشتند : مبنای تحوّل در آموزش و پرورش سند تحوّل بنیادین است و برنامه ریزی آموزشی و پرورشی مدارس نیز محور برنامه های سند تحول است و مدیران مدارس در اجرایی شدن این سند نقش بسیار مهمی را دارند .

در ادامه هر یک از اعضاء نظرات و پیشنهاداتی را مطرح نمودند .

دومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 1396برگزارشد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 195
بازدید دیروز: 280
بازدید ماه:1432
بازدید سال:7137
بازدید کل:1928688