عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کلینیک مددکاری اجتماعی فرهمند علی آبادکتول افتاح شد


کلینیک مددکاری اجتماعی فرهمند علی آبادکتول افتاح شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 کلینیک مددکاری اجتماعی فرهمند علی آبادکتول افتاح شد

مراسم افتتاحیه کلینیک مددکاری اجتماعی فرهمند در شهرستان علی آبادکتول با حضور میرباقری مدیرکل سیاسی استانداری،هدایتی فرماندار شهرستان علی آبادکتول، محمدی ریاست دادگستری و زنگانه رییس اداره بهزیستی و روسای دیگر ادارات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،میرباقری مدیرکل سیاسی استانداری کارکنان بهزیستی را انتخاب شده از سوی خداوند دانست و اذعان داشت کار با اقشار معلول و محروم و آسیب پذیر جامعه بس دشوار و دارای اجر اُخروی است و اشاره کرد بهزیستی از طریق بخشهای دولتی فعال در حوزه اجتماعی باید تمام تلاش خود را در کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی بکار بندد.

زنگانه ریاست بهزیستی ضمن خیرمقدم حضور میرباقری مدیرکل دفتر سیاسی استانداری در این افتتاحیه را باعث مباهات شهرستان دانست و از توجه ویژه ایشان به بهزیستی علی آباد تقدیر و تشکر کرد

زنگانه در ادامه افزود علی آباد تنها یک کلینیک مددکاری اجتماعی در سالهای دور داشته که تعطیل شده بود و پس از سالها کلینیک فرهمند بعنوان تنها کلینیک مددکاری اجتماعی جهت ارائه خدمات اجتماعی به شهروندان و جامعه هدف راه اندازی شد.

زنگانه از ریاست دادگستری و دادستان شهرستان به دلیل مساعدت در ارجاع پرونده های طلاق توافقی به کلینیک مددکاری اجتماعی تشکر کرد و خواستار همکاری بیشتر شد.

در حاشیه این افتتاحیه از زحمات کارکنان بهزیستی فعال و موفق در حوزه اجتماعی و پیشگیری با اهدای لوح و هدایا توسط میرباقری و هدایتی تقدیر شد.

 کلینیک مددکاری اجتماعی فرهمند علی آبادکتول افتاح شد

 

 کلینیک مددکاری اجتماعی فرهمند علی آبادکتول افتاح شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 326
بازدید دیروز: 583
بازدید ماه:9470
بازدید سال:15175
بازدید کل:1936726